Оновлення для водіїв в системах Шлях і єЧерга: кого стосується і що змінилося
Відтепер при створені заявки в системі Шлях на перетин кордону інформація про водіїв ліцензованих міжнародних перевізників додається автоматично, а єЧерга доступна англійською мовою
Відтепер при створені заявки в системі Шлях на перетин кордону інформація про водіїв ліцензованих міжнародних перевізників додається автоматично, а єЧерга доступна англійською мовою
Укртрансбезпека впровадила зміни в цифровому забезпеченні, за допомогою яких перевізники та водії можуть швидко та комфортно отримати послугу аби планувати свою діяльність. Про це Державна служба України з безпеки на транспорті повідомила 2 квітня в своєму телеграм-каналі.
Заявки на перетин кордону можна створити автоматично
Відтепер ліцензованим міжнародним перевізникам при створені заявки на перетин кордону "18-60" у Системі «ШЛЯХ» не потрібно заповнювати інформацію про водіїв вручну — достатньо обрати водія зі свого списку.
Щоб функція стала активною потрібно:
- на робочому столі "Перевізник" — в розділі "Перевізник" — відкрити розділ "Мої водії" та створити картку водія заповнивши відповідну інформацію;
- у вкладці "Додаткова інформація" зазначити серію та номер закордонного паспорту.
При створені заявки на перетин кордону "18-60" для заповнення інформації про водія достатньо обрати його зі списку що пропонує Система — вся інформація буде додана автоматично.
В Укртрансбезпеці звертають увагу, що якщо при створені заявки на перетин кордону "18-60" інформацію про водія не було додано до розділу "Мої водії" її можна додати у заявці. Для цього потрібно натиснути правою кнопкою миші на поле де міститься інформація про водія та обрати "Додати новий" та заповнити інформація про водія.
Розширено інформаційну підтримку проєкту єЧерга
В Міністерстві інфраструктури України повідомили, що з 1 квітня користувачам застосунку єЧерга, окрім української мови підтримки, доступна також англійська.
"Звернутись із запитом українською чи англійською мовами можна як письмово, так і за номером телефону", - йдеться в повідомленні.
Зараз у контакт-центрі працює 10 операторів. Щомісяця вони отримують до 7,5 тисяч дзвінків, середня тривалість яких близько 7 хвилин.
Найбільш популярними запитами для отримання консультацій серед перевізників та водіїв є:
- реєстрація вантажних транспортних засобів;
- заміна тягача та водія в активній черзі,
- скасування черги та відтермінування часу в'їзду на МАПП.
Інформаційна підтримка українською мовою доступна цілодобово. Це дозволяє оперативно допомагати користувачам.
Отримати консультацію від операторів саме англійською мовою можна щодня з 8:00 до 20:00 за номером +380671200483 чи надіславши листа на support@echerha.gov.ua
Наразі триває робота над залученням фахівців зі знанням польської мови, повідомили в Міністерстві.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Українці можуть декларувати посилки та сплачувати митні платежі прямо зі смартфону: нововведення від митників
- До системи єЧерга для виїзду за кордон вантажівок додали нові функції - що варто знати
- В Україні запускають реформу автобусних пасажирських перевезень: чого очікувати від нововведень
- Як виїхати за кордон та не потрапити на блокування пункту пропуску: корисні онлайн посилання про стан черг
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.