Спрощену заяву можна подати на вебпорталі електронних послуг ПФУ
Пенсійний фонд України разом з Міністерством у справах ветеранів України реалізував експериментальний проект. Він спрощує ветеранам війни, а також їхнім родинам процес звернення за житловою пільгою. Як це зробити в один клік, пояснили 14 червня на сайті ПФУ.
За словами голови правління Пенсійного фонду України Євгена Капінуса, замість двох окремих заяв, за новим проєктом, подається одна спрощена – про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг. У спрощеній заяві ветерану війни потрібно зазначити значно меншу кількість інформації, ніж це було раніше, адже опрацювання даних здійснюється шляхом електронної інформаційної взаємодії між державними реєстрами.
«Крім того, за новим механізмом, подати заяву на призначення пільг замість ветерана війни можуть члени його родини. До них належать, зокрема, чоловік, дружина, непрацездатні батьки, неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства II групи та ін.», - пояснили в ПФУ.
Подати заяву та необхідні документи можна в один зі способів:
За експериментальним проєктом, для призначення житлової субсидії людина подає лише спрощену заяву “в один клік”. Це можна зробити через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
1. Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“обираємо опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу“.
3. У спливаючому вікні натискаємо кнопку“Продовжити”.
4. У наступному полі обираємо опцію “Заява про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проєктом”.
5. Заповнюємо онлайн-форму заяви: вказуємо загальну інформацію про особу, яка подає заяву (у т.ч. паспортні та адресні дані), зазначаємо реквізити банківського рахунку (у форматі ІВАN), додаємо інформацію про членів домогосподарства.
6. Перед остаточним формуванням заяви та відправленням її до Пенсійного фонду України за допомогою опції “Додати файл”, за бажанням та за наявності, додаємо скановані копії документів, які можуть визначати право на призначення субсидії (наприклад, у разі оформлення житлової субсидії за фактичним місцем проживання – копію договору оренди, довідку ВПО).
7. Надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних, поставивши відповідну позначку, зазначаємо спосіб, в який вас має бути поінформовано про прийняте рішення, та натискаємо кнопку “Сформувати заяву”.
8. Перевіряємо дані сформованої заяви та надсилаємо до Пенсійного фонду України, натиснувши кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.