Після дзвінку від ПриватБанку з кредитного рахунку зникли 29 950 гривень - яким було рішення суду

Читать на русском

У ПриватБанку вказують, що клієнтка не надала доказу, який би підтверджував, що операції по її рахунках здійснювались не нею

Читать на русском
ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила з кредитки 29 950 гривень, але фінустанова відмовляється повертати кошти

У ПриватБанку вказують, що клієнтка не надала доказу, який би підтверджував, що операції по її рахунках здійснювались не нею

Жінка отримала дзвінок від нібито працівника ПриватБанку. Згодом вона помітила зняття з її кредитки 29 950 гривень. Кошти переказали на рахунок іншої фінустанови. Про це вказується у рішенні Самбірського міськрайонного суду Львівської області, опублікованому 14 грудня 2022 року. 

27.06.2022 року на телефон жінки надійшов дзвінок від шахрая, який представився працівником банку. В результаті з її рахунку ПриватБанку зняли кредитні кошти у розмірі 29 950 гривень. Вона неодноразово зверталася до фінустанови щодо блокування карток та шахрайські дії щодо її рахунків, але жодної відповіді не надано. У поліції перебуває кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190, ч. 1 ст. 361 Кримінального кодексу України. Досудовим розслідуванням встановлено, що невідома особа, використовуючи мобільні номери, за допомогою електронно-обчислювальної техніки, отримала доступ до рахунків громадянки та заволоділа коштами на загальну суму 29 950 гривень, шляхом перерахування на карту Монобанку. 

Вимоги жінки 

  • зобов'язати ПриватБанк відновити залишок кредитних коштів на її рахунку до стану, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій від 27.06.2022 року,
  • зобов'язати ПриватБанк списати нараховані їй у зв'язку з цим відсотки.

"Клієнтка не надала доказу, який би підтверджував, що 27 червня 2022 року операції по її рахунках, відкритих в ПриватБанку здійснювались не нею. Вона має право стягнути суму відшкодування з винних осіб, встановлених в кримінальному порядку, коли їх знайдуть", - заявили у фінустанові. 

Що вирішив суд? 

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Вона не довела, що 27 червня 2022 року операції по її рахунках, відкритих в ПриватБанку здійснювались не нею.

"Операції були здійснені з попередньою авторизацією позивачки в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking "Приват 24". Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання її фінансового телефону та іншої особистої інформації. Також нею не наведено жодних правових підстав щодо існування у неї права на користування коштами банку без сплати відсотків. Відповідно до норм ст. 49 Закону України "Про банки і банківську діяльність", надання безпроцентних кредитів забороняється, за винятком передбачених законом випадків. Вона надалі користується послугами відповідача та визнає факт користування платіжною карткою. Активація нею карток та користування картковим рахунком свідчать про укладення сторонами кредитного договору на визначених ними умовах про надання та обслуговування. Суд доходить висновку про те, що позивачкою не доведено належними і допустимими доказами підставність заявлених нею вимог, відтак слід відмовити в задоволенні позову", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.