Клієнтка ПриватБанку вирішила отримати грошову допомогу на сайті єПідтримка, але втратила з карток 113 780 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Щоб перевірити чи прийшли кошти, жінка зайшла за посиланням в "Приват 24"

Читать на русском
ПриватБанк
Для клієнтки ПриватБанку оформлення грошовой допомоги в рамках програми єПідтримка обернулося списанням коштів з рахунків на загальну суму 113 780 гривень

Щоб перевірити чи прийшли кошти, жінка зайшла за посиланням в "Приват 24"

Жінка побачила повідомлення про надання грошової допомоги в рамках програми єПідтримка. Вона перейшла на сайт та заповнила запитувані дані. Після авторизації пропало зображення на телефоні та зникли кошти з рахунків у розмірі 113 780 гривень. Про це вказується у рішенні Миколаївського районного суду Львівської області, опублікованому 29 березня 2024 року. 

30 жовтня 2022 року переглядаючи стрічку новин у Facebook жінка побачила повідомлення, що єПідтримка надає допомогу українцям, які постраждали від війни. Вона перейшла за посиланням на сайт, заповнила запитувані дані (прізвище та ім'я, область, чи є діти, чи працює). Інших особистих даних вона не повідомляла. Їй запропонували обрати банк для перерахування коштів. Одразу отримала повідомлення, що їй нараховано виплату у розмірі 3 600 гривень. Щоб перевірити чи прийшли кошти, громадянка зайшла за посиланням в "Приват 24". Після авторизації екран телефона погас, пропало зображення. Одразу ж почали надходити повідомлення про зняття коштів з її карткових рахунків.

Внаслідок незаконних платіжних операцій (списання коштів) з кредитної картки жінки 30.10.2022 року невідомою особою знято 44 862 гривень. Станом на 22 червня 2023 року утворилась заборгованість у розмірі 48 711 гривень, на яку банк нарахував відсотки за користування кредитом. Також знято 68 917 її власних коштів.

"30.10.2022 року клієнтка зателефонувала на гарячу лінію банку. У розмові вона спочатку заявляла про викрадення значної суми коштів з її карт і стверджувала, що не знає причини списання коштів. Надалі вона повідомила, що самостійно перейшла за посиланням на інтернет-ресурс єДопомога з метою отримання фінансово допомоги, де вказала пароль входу, ідентифікаційний номер, телефон і пароль картки, після чого з її карт відбулось списання коштів. В ході діалогу їй рекомендували звернутись з даного приводу до поліції. Також оператор банку подав заявки на повернення коштів", - заявили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд?

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Вона як власниця картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла у доступі до її карткового рахунку чи надала інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції.

"Посилання ПАТ КБ "ПриватБанк" на ту обставину, що позивачка порушила умови та правила надання банківських послуг, оскільки своїми діями сприяла незаконному використанню інформації, яка дала змогу ініціювати третій особі проведення платіжних операцій, знайшли своє підтвердження, шляхом  дослідження аудіо запису розмови здійсненого 30.10.2022 року між клієнткою та представником банку. 3 огляду на викладене, підстави для її звільнення від обов'язку належного виконання зобов'язання та виконання умов та правил про надання банківських послуг, відсутні. Саме вона повинна нести відповідальність за здійснення платіжних операцій", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.