Жінка вказує, що розраховувати на ліміт від ПриватБанку не можна, оскільки будь-якої секунди його можуть забрати
Жінка незадоволена тим, що ПриватБанк спонтанно знизив ліміт до 3 тисяч гривень. На початку війни він складав 30 тисяч гривень. Клієнтка запевняє, що прострочень не було, ліміт гасився щомісяця повністю окрім декількох разів. Відповідна скарга опублікована 1 липня на сайті "Мінфіну".
За словами жінки, ПриватБанк має право вирішувати, давати гроші чи ні, але розраховувати на цей ліміт не можна, оскільки будь-якої секунди його можуть забрати. Тож вона відкрила рахунок в іншій фінустанові.
"Я мала ліміт ще на початку війни 30 тисяч гривень. Потім стали відбуватися дива, банк став несподівано відщипувати від цього ліміту декілька разів на місяць і на даний час кредитний ліміт вже близько 3 тисяч гривень. Прострочень у мене не було, ліміт гасився щомісяця повністю окрім декількох разів, коли гасила лише мінімальний платіж. При цьому я навіть маю невеликий депозит у цьому банку. Гроші банку і він має право вирішувати, давати гроші чи ні, але розраховувати на цей ліміт зовсім не можна, оскільки будь-якої секунди його можуть забрати. А нещодавно мені зателефонувала співробітниця банку і поцікавилася чи я користуватимуся рахунком ФОПу в Приваті. Звичайно ж ні, тому що банк не довіряє мені, а я банку, тому відкрила рахунок ФОП в іншому банку і гроші по ФОП отримую там. До речі, так буде і з наступними депозитами, їх відкриватиму тільки в адекватних банках", - розповіла жінка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу жінки. Там зазначають, що у банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт можуть переглянути в будь-яку мить.
"Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить. При аналізі враховується багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення", - заявили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.