ПриватБанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.
Можливість оформлювати страховки до своїх застосунків додали чимало українських банків. Втім, вони не є ідеальними для клієнта. Бо врегулюванням страхових випадків все одно доводилося займатись самостійно. ПриватБанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, врахував всі ці моменти і створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування.
Тепер у Приват24 зручно не тільки купувати, але й користуватися страховим продуктом. Тобто можна онлайн заявити про страховий випадок у страхову компанію, подати необхідні документи, бути проінформованим про кожний крок розгляду заяви страховою компанією, та отримати страхову виплату.
У новому меню «Страхування» Приват24 можна:
Відтепер у додатку Приват24 можна також керувати своїм договором страхування. А саме:
Це функціонал, який доступний лише у Приват24. Адже можливості керувати договором та подавати заявки про страхову події немаєані в інших банківських додатках, ані у сайтів-агрегаторів, і далеко не завжди є безпосередньо у страхових компаній. Варто відзначити, що через особливості самих страхових продуктів, скористатись онлайн-врегулюванням можна не за кожним із них. Воно, зокрема, доступне для послуг:
За рештою полісів «Приват» надає інформацію щодо дій клієнта при страховому випадку. Це стосується таких продуктів, як «Поліс ОСЦПВ», «Зелена картка», TopDriver, «Туристичне страхування», E-liki.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.