ПриватБанк створив у мобільному застосунку екосистему страхування: як це працює
ПриватБанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.
ПриватБанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.
Можливість оформлювати страховки до своїх застосунків додали чимало українських банків. Втім, вони не є ідеальними для клієнта. Бо врегулюванням страхових випадків все одно доводилося займатись самостійно. ПриватБанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, врахував всі ці моменти і створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування.
Тепер у Приват24 зручно не тільки купувати, але й користуватися страховим продуктом. Тобто можна онлайн заявити про страховий випадок у страхову компанію, подати необхідні документи, бути проінформованим про кожний крок розгляду заяви страховою компанією, та отримати страхову виплату.
У новому меню «Страхування» Приват24 можна:
- зареєструвати страхову подію;
- додати необхідні документи;
- отримати коментарі та контакти менеджера страхової компанії;
- дізнатися про остаточне рішення за страховим випадком.
Відтепер у додатку Приват24 можна також керувати своїм договором страхування. А саме:
- змінювати його умови (обрати інший пакет) або оформити новий;
- перевіряти деталі платежу (дату, суму, картку) та редагувати їх;
- дивитися історію платежів;
- сплатити пропущений платіж, не чекаючи на автоматичне списання, забезпечивши безперервність страхового захисту;
- переглядати важливі повідомлення за договором (наприклад, про необхідність його оплатити, переоформити на новий термін, змінити тощо).
Це функціонал, який доступний лише у Приват24. Адже можливості керувати договором та подавати заявки про страхову події немаєані в інших банківських додатках, ані у сайтів-агрегаторів, і далеко не завжди є безпосередньо у страхових компаній. Варто відзначити, що через особливості самих страхових продуктів, скористатись онлайн-врегулюванням можна не за кожним із них. Воно, зокрема, доступне для послуг:
- «Захист на кожен день»
- «Нерухомість без огляду»
- «Страхування кредитного ліміту»
- «Страхування здоров’я»
- «Страхування комунальних платежів»
- «Страхування від шахрайства»
- «Страхування екрану»
За рештою полісів «Приват» надає інформацію щодо дій клієнта при страховому випадку. Це стосується таких продуктів, як «Поліс ОСЦПВ», «Зелена картка», TopDriver, «Туристичне страхування», E-liki.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Одесит отримав 20 838 гривень боргу через шахраїв, що замінили SIM-картку Лайфселл - яким було рішення суду
- Клієнту ПриватБанку заблокували картку та розірвали з ним договір, бо той не пройшов ідентифікацію - реакція фінустанови
- У клієнтки ПриватБанку через OLX під приводом купівлі товару викрали з кредитки 22 703 гривень - чи повернув суд кошти
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.