ПриватБанк створив у мобільному застосунку екосистему страхування: як це працює

Читать на русском

ПриватБанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.

Читать на русском
ПриватБанк, страхування
ПриватБанк оновив меню «Мої страховки» у Приват24

ПриватБанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.

Можливість оформлювати страховки до своїх застосунків додали чимало українських банків. Втім, вони не є ідеальними для клієнта. Бо врегулюванням страхових випадків все одно доводилося займатись самостійно. ПриватБанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, врахував всі ці моменти і створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування.

Тепер у Приват24 зручно не тільки купувати, але й користуватися страховим продуктом. Тобто можна онлайн заявити про страховий випадок у страхову компанію, подати необхідні документи, бути проінформованим про кожний крок розгляду заяви страховою компанією, та отримати страхову виплату.

У новому меню «Страхування» Приват24 можна:

  • зареєструвати страхову подію;
  • додати необхідні документи;
  • отримати коментарі та контакти менеджера страхової компанії;
  • дізнатися про остаточне рішення за страховим випадком.

Відтепер у додатку Приват24 можна також керувати своїм договором страхування. А саме:

  • змінювати його умови (обрати інший пакет) або оформити новий;
  • перевіряти деталі платежу (дату, суму, картку) та редагувати їх;
  • дивитися історію платежів;
  • сплатити пропущений платіж, не чекаючи на автоматичне списання, забезпечивши безперервність страхового захисту;
  • переглядати важливі повідомлення за договором (наприклад, про необхідність його оплатити, переоформити на новий термін, змінити тощо).

Це функціонал, який доступний лише у Приват24. Адже можливості керувати договором та подавати заявки про страхову події немаєані в інших банківських додатках, ані у сайтів-агрегаторів, і далеко не завжди є безпосередньо у страхових компаній. Варто відзначити, що через особливості самих страхових продуктів, скористатись онлайн-врегулюванням можна не за кожним із них. Воно, зокрема, доступне для послуг:

  • «Захист на кожен день»
  • «Нерухомість без огляду»
  • «Страхування кредитного ліміту»
  • «Страхування здоров’я»
  • «Страхування комунальних платежів»
  • «Страхування від шахрайства»
  • «Страхування екрану»

За рештою полісів «Приват» надає інформацію щодо дій клієнта при страховому випадку. Це стосується таких продуктів, як «Поліс ОСЦПВ», «Зелена картка», TopDriver, «Туристичне страхування», E-liki.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.