Чоловік вимагає ПриватБанк відновити договір та розблокувати карту
Клієнту ПриватБанку, який перебуває за кордоном, запропонували пройти ідентифікацію. Він не зміг зробити це через проблеми зі зв'язком оператора Київстар. З ним розірвали договір та заблокували картку.
Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". Він вимагає ПриватБанк відновити договір та розблокувати карту.
"Я отримав повідомлення, що треба пройти ідентифікацію. Я не зміг пройти, оскільки були проблеми зі звʼязком Київстар зі зрозумілих всім причин. Мій рахунок майже одразу заблокували та прийшов лист про одностороннє розірвання відносин. Зараз я живу за кордоном, прийти у відділення ПриватБанку не є можливим. З шахрайськими діями не повʼязаний. Прошу розібратися в цьому питанні, відновити договір та розблокувати мою карту", - зазначив клієнт.
У ПриватБанку заявили, що працюють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
"Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення", - наголосили у ПриватБанку.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку. Для перерахування клієнту або його представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.