Помітивши проведення вказаної несанкціонованої операції з кредитними коштами чоловік зателефонував оператору АТ КБ "ПриватБанк" та просив зупинити незаконні транзакції, заблокувати його картку
Картку чоловіка перевипустили через систему "Приват24" та переказали кошти двома платежами на загальну суму 54 080 гривень. Він вимагає фінустанову повернути ці кошти. Однак у банку вважають, що зазначені дії міг зробити лише клієнт.
Як вказується у рішенні Щорського районного суду Чернігівської області, ще у 2014 році чоловік уклав з АТ КБ "ПриватБанк" договір банківського обслуговування. Він отримав картку "Для виплат" та "Універсальна" з кредитним лімітом 85 тисяч гривень. Згодом йому на телефон надійшло повідомлення про зняття (переказ) невідомими йому особами з карткового рахунку картки "Універсальна", коштів в сумі 29 тисяч гривень. Він з'ясував, що кредитний ліміт на картці "Універсальна" зменшився на суму 30 159 гривень.
Помітивши проведення вказаної несанкціонованої операції з кредитними коштами чоловік зателефонував оператору АТ КБ "ПриватБанк" та просив зупинити незаконні транзакції, заблокувати його картку. Операторка банку повідомила, що прийняла його заяву про шахрайські дії, а картку "Універсальна" заблокувала.
У ПриватБанку підтвердили, що 19.07.2022 року клієнт дійсно звернувся до оператора з приводу зняття з його рахунку суму в розмірі 29 тисяч гривень. Оператор запевнила, що його картка "Універсальна" заблокована та рекомендувала звернутися до поліції з приводу шахрайських дій, а також звернутись до відділення для перевипуску картки.
"На наступний день його картка була перевипущена через систему "Приват24" та фактично з нової картки відбувся переказ коштів двома платежами на загальну суму 54 080 гривень. Зазначені дії міг зробити лише клієнт, або особа, яка знала логін та пароль до системи "Приват24", оскільки було правильно введено, що логін, що пароль до системи", - розповіли у ПриватБанку.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він сприяв доступу до його карткового рахунку третім особам шляхом розголошення конфіденційної інформації (паролю входу в акаунт "Приват24").
"В такому випадку, АТ КБ "ПриватБанк" не несе відповідальності перед позивачем, та не може повертати грошові кошти позивачу власним коштом замість фактичного отримувача", - заявили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.