ПриватБанк відмовляється повертати жінці зняті з її кредитки 32 462 гривні - яким було рішення суду

Читать на русском

На судовому засіданні жінка визнала ту обставину, що на її номер телефону надійшов дзвінок від АТ КБ "ПриватБанк" щодо підтвердження спірного переказу

Читать на русском
ПриватБанк
Жінка вимагає ПриватБанк повернути кошти, які зняли з її рахунку невідомі особи

На судовому засіданні жінка визнала ту обставину, що на її номер телефону надійшов дзвінок від АТ КБ "ПриватБанк" щодо підтвердження спірного переказу

У жінки з кредитної картки невідомі 27 травня 2022 року зняли 32 462 гривні. Вона звернулася до поліції з повідомленням про вчинення шахрайських дій щодо неї. Клієнтка неодноразово просила ПриватБанк повернути вказану суму коштів, однак отримала відмову. Там вказують на її вину, яка полягає у розголошені персональних даних стороннім особам.

Про це йдеться у рішенні Ізяславського районного суду Хмельницької області. Жінка з 21 серпня 2020 року користувалася коштами з кредитної картки та виконувала всі умови договору, укладеного з АТ КБ "ПриватБанк". 27 травня 2022 року невідомі особи із вказаного рахунку зняли кошти в сумі 32 462 грн. Вона звернулася до поліції з повідомленням про вчинення шахрайських дій щодо неї. 27 травня 2022 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесли відомості за ч. 1 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України, досудове розслідування триває та проводяться слідчі дії. Жінка зверталася до ПриватБанку із заявами про повернення коштів, які незаконно зняли з її рахунку. Однак отримала відмову. 

"Операція, яка проведена 27 травня 2022 року з картки жінки, була підтверджена клієнткою. Вона постійно здійснює погашення платежів за договором. Враховуючи, що зняття коштів стало можливим у зв'язку з розголошенням нею персональних даних третім особам, АТ КБ "ПриватБанк" не повинен нести відповідальність за дану операцію", - заявили в ПриватБанку.

На судовому засіданні жінка визнала ту обставину, що на її номер телефону надійшов дзвінок від АТ КБ "ПриватБанк" щодо підтвердження спірного переказу, а вона, своєю чергою, випадково підтвердила його. Вона вказала, що фінансову операцію не ініціювала та про зняття коштів дізналася саме із повідомлень, які надійшли їй на телефон.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона не надала доказів того, що саме дії АТ КБ "ПриватБанк" призвели до здійснення транзакції зі списання коштів на суму 32 462 грн. 

"Списання коштів з карткового рахунку жінки відбулося за електронною ідентифікацією. Вона підтвердила факт надходження на її телефон відповідного дзвінка від АТ КБ "ПриватБанк", то відповідач не повинен нести відповідальність за дану операцію", - наголосили у суді. 

Вже довгий час ми чуємо про потребу у 500 000 мобілізованих. Проте, що насправді думає про цю цифру ветеран війни, Юрій Гудименко, та щодо необхідних для цього 500 мільярдів гривень? Долучайтеся до нашого відео, щоб отримати обґрунтовані відповіді та зрозуміти суть цього питання.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.