У ПриватБанку повідомили клієнту, що обслуговування платіжної картки припинено на підставі пункту 2.1.4.2.3 Умов і правил надання банківських послуг
Чоловіку заблокували кошти на рахунку у січні 2023 року. ПриватБанк в односторонньому порядку закрив його. Клієнт вимагає виправити ситуацію та усунути перешкоди. Про це йдеться у рішенні Деснянського районного суду Чернігова.
ПриватБанк заблокував кошти на рахунку чоловіка, а надалі в односторонньому порядку закрив його. На письмове звернення щодо підстав таких дій від фінустанови надійшла відповідь, в якій повідомлялося, що обслуговування платіжної картки припинено на підставі пункту 2.1.4.2.3 Умов і правил надання банківських послуг.
"Перевіркою встановлено і підтверджено, що клієнт за вказівками третіх осіб перевів у готівку кошти, які надходили на його рахунок від шахрайських дій. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг у ПриватБанку (договору) заборонено використовувати платіжну картку в інтересах інших осіб. Рахунок позивача не закрито, згідно з умовами договору йому лише обмежено обслуговування платіжної картки, про що також повідомлено й у відповіді на його звернення. На рахунку знаходяться кошти в сумі 12 гривень 26 копійок, які він в будь-який час може отримати або переказати, в інший спосіб, наприклад, у відділенні банку. Тобто, він не позбавлений можливості розпорядитися коштами в будь-який час в інший спосіб (крім використання картки)", - пояснили у ПриватБанку.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав доказів, які б підтверджували закриття ПриватБанком його рахунку та неможливість користуватися і розпоряджатися коштами, які знаходяться на цьому рахунку.
"Позивач не довів тих обставин, на які він посилається як на підставу своїх вимог, та незаконність дій відповідача, пов'язаних з обмеженням в обслуговуванні платіжної картки, яка є лише інструментом для користування рахунком і власністю банку та надана йому в тимчасове користування, у зв'язку з чим підстав для задоволення позову не знаходить", - наголосили у суді.
У нашому відео інфраструктурний оглядач, Павло Авдокушин, поділиться враженнями від свого другого візиту до тунелю між станціями метро «Либідська» та «Деміївська». Він розгляне, чи стало більше води порівняно із першим візитом, оцінить зміни, які відбулися протягом 3 тижнів, і висловить свою думку щодо актуальних проблем.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.