Фінансовий директор компанії заявив, що тенденції продажів у поточному кварталі залишаються негативними через зубожіння покупців
Порівняльні продажі мережі - показник, що відстежує ресторани, відкриті більше як рік, - впали на 1% порівняно з попереднім роком. Продажі McDonald’s Corp. у другому кварталі 2024 року впали вперше з 2020 року, не виправдавши очікувань аналітиків щодо зростання. Все через брак коштів у споживачів. Про це 29 липня повідомляє Bloomberg.
У кожному із географічних сегментів McDonald's спостерігалося зниження продажів. У США ця тенденція була зумовлена зниженням відвідуваності, яке було частково компенсовано вищими цінами. За словами фінансового директора Іена Бордена, показники порівнянних продажів також були негативними на початку третього кварталу у всіх трьох географічних підрозділах мережі, оскільки бюджети споживачів перебувають під тиском.
"Ми не очікуємо, що побачимо зміни в цьому середовищі протягом наступних кількох кварталів", - сказав він.
Інвестори сприйняли попередження спокійно, піднявши акції приблизно на 3,8% на торгах у Нью-Йорку о 10:08 ранку, оскільки падіння продажів у порівнянних магазинах, схоже, було менш вираженим, ніж очікували деякі на Волл-стріт. Акції McDonald's вже впали на 15% цього року станом на закриття п'ятниці порівняно зі зростанням на 14% індексу S&P 500 за той же період.
"Незважаючи на відсутність консенсусу, результати McDonald's виявилися кращими, ніж передбачалося, особливо в США, де скорочення становило лише -0,7% при тому ж зростанні продажів у магазинах", - говорить Данило Гаргіуло, старший аналітик Bernstein Institutional Services.
Прибуток, за винятком деяких статей, склав $2,97 на акцію у другому кварталі, не дотягнувши до середньої оцінки аналітиків. Компанія також зберегла свій прогноз щодо відкриття нових магазинів та операційної маржі. Раніше керівники McDonald's попереджали про падіння попиту у галузі.
Зростання продажів McDonald's сповільнилося цього року, оскільки відвідувачі по всьому світу почали економити на Біг-Маках, ущемлені роками зростання цін та жорсткими сімейними бюджетами. Генеральний директор Кріс Кемпчинскі повідомив аналітикам, що «розрив у лідерстві в цінностях» компанії скоротився і пообіцяв відновити його. Інші стратегічні пріоритети включають лінійку курки у мережі та її програму лояльності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.