Ситуація на українсько-польському кордоні вплинула на роботу Укрпошти: які затримки у відправленнях

Читать на русском

Блокування українсько-польського кордону польськими фермерами позначилося на діяльності національного поштового оператора, проте в Укрпошті запевняють, що кризових ситуацій немає

Читать на русском
Укрпошта
Укрпошта налагодила шляхи доставки через сусідні країни

Блокування українсько-польського кордону польськими фермерами позначилося на діяльності національного поштового оператора, проте в Укрпошті запевняють, що кризових ситуацій немає

Укрпошта налагодила використання альтернативних шляхів через сусідні країни: Словаччину, Молдову, Румунію, Угорщину, тож затримки відправлень українських експортерів становлять максимум два дні. Про це 22 лютого повідомили в Укрінформі, посилаючись на прес-службу поштового оператора.

В повідомленні прес-служби Укрпошти йдеться про те, що ситуація на українсько-польському кордоні не могла не позначитися на діяльності національного поштового оператора.

«Втім, цей вплив не є суттєвим», - запевнили там.

АТ «Укрпошта» здійснює операції в двох напрямках: експорт з України та імпорт в Україну, що знаходяться у зоні відповідальності саме міжнародних партнерів компанії. Що стосується експорту, то тут ситуація є більш керованою, і українські експортери не відчувають серйозних збільшень термінів доставки.

«Маючи досвід схожих страйків на кордоні, Укрпошта налагодила використання альтернативних шляхів через сусідні країни – Словаччину, Молдову, Румунію, Угорщину. Завдяки цьому товари українських експортерів потрапляють до європейських аеропортів із незначними затримками і далі розлітаються по світу. Відхилення становить один – максимум два дні», - зазначають в Укрпошті.

Що ж до імпортних операцій, які здійснюють партнери компанії і в зоні відповідальності яких є перетин кордону, за цим напрямком доводиться реалізовувати альтернативні рішення.

«До прикладу: перезавантаження товарів з великих вантажівок на маленькі, які в спрощеному режимі перетинають кордон на різних пунктах пропуску, або використання залізниці. Ми так робили і до Нового року. Нагадаємо, що залізницею ми доставили до України 80 тис. відправлень. Ми задіяли Словаччину (Кошице), і в наступних наших транзакціях теж плануємо використовувати цей алгоритм. Також будемо практикувати транспортування залізницею, зокрема у співпраці з Естонією», - зауважує оператор.

У компанії запевняють, що успішний досвід виходу з кризових ситуацій дозволяє їй уникнути істотних затримок із посилками, які рухаються в Україну.

«Разом із міжнародними партнерами Укрпошта зробила все належне, щоб відправлення українців доставлялися вчасно», - додали в компанії.

Ми обговоримо одну з актуальних тем - неясність щодо фінансування ремонту метрополітену і питання про необхідність проведення аудиту для уточнення ситуації. Наш гість, Максим Бахматов, розкриє ці та інші питання, включаючи те, скільки ще мешканцям Позняків доведеться терпіти незручності через проблеми зі переробленням. Приєднуйтеся до перегляду - буде цікаво!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.