На судовому засіданні жінка не заперечувала, що їй телефонували особи, які представлялись працівниками ПриватБанку та за їхньою вказівкою через мобільний застосунок "Приват-24" здійснювала перерахунок коштів
Жінка посилаючись на порушення своїх прав, як споживача та не оформлення нею двох кредитів просить стягнути з ПриватБанку на її користь 281 700 гривень. Вона дізналася про кредити оформлені на неї з додатка "Приват-24". Про це йдеться у рішенні Деснянського районного суду Києва, опублікованому 3 липня 2024 року.
Жінка є споживачем фінансових послуг ПриватБанку. Через мобільний застосунок "Приват-24" на її ім'я 06.11.2023 року за двома договорами (кредит готівкою на карту) перераховані кредитні кошти, які були відправлені іншим особам. На судовому засіданні вона не заперечувала, що їй телефонували особи, які представлялись працівниками банку та за їхньою вказівкою через мобільний застосунок "Приват-24" здійснювала перерахунок коштів. Згідно з витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 03.12.2023 року за заявою громадянки порушено кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона не надала доказів факту незаконного переказу коштів з її карткового рахунку з вини банку.
"Будь-яких конкретних правових доказів факту незаконного переказу коштів з карткового рахунку позивачки з вини банку суду не надано, а тому банк не повинен нести відповідальність за ці операції. За повідомленням сторони позивачки досудове розслідування за ч. 4 ст. 190 КК України не завершено. За таких обставин у задоволенні позову відмовляється за недоведеністю позовних вимог", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.