Модель Leapmotor T03 збиратимуть з готових машинокомплектів на заводі у польських Тихах, оскільки ЄС накладає на китайських автовиробників 31% експортного тарифу
Концерн Stellantis збиратиме електричне авто Leapmotor T03 на заводі у Польщі. Йдеться про "викруткове" збирання з готових машинокомплектів. Так компанія хоче уникнути 31% експортного тарифу для китайських автівок у ЄС.
Модель T03 почнуть збирати у польських Тихах, оскільки запропоновані ЄС тарифи виявилися вищими, ніж очікувало керівництво компанії. Про це повідомляє Autocar, посилаючись на дані інвестиційного банку Jefferies.
Очікується, що конвеєр розпочне роботу у вересні. Електричний Leapmotor T03, фактично, є конкурентом Dacia Spring. Окрім подібних характеристик, він матиме велику перевагу - це вартість, яка становитиме менш ніж 25 тисяч доларів.
Компактний електричний хетчбек у базовій версії пропонуватиметься з батареєю на 21.6 кВт-год та електромотор на передній осі потужністю 52 к.с й матиме до 200 км прогнозованого запасу ходу. Водночас топова версія має акумулятор ємністю 41,3 кВт-год, потужність в 109 к.с. й запас ходу в 403 км.
Stellantis придбала 21% акцій та право контролю над експортом Leapmotor за 1,5 мільярда євро. Відтак, починаючи з березня 2025 року, електромобілі бренду почнуть продаватись у Європі.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що Mazda призупиняє продажі моделі MX-5 через проблеми із блоком управління двигуном. Це стосується лише автівок з 2-літровим мотором. Машини поки не відкликатимуть, втім, саме такі компактні спорткари вже купили більше за 10 тисяч споживачів у Японії.
Також ми повідомляли, що Lancia, яка входить в альянс Stellantis, презентувала "гарячу" комплектацію Ypsilon HF. Це - перша за десятиліття версія спортивного хетчбека. І хай би якою проблемною не була італійська марка, та автівка вийшла дійсно цікавою - і з непоганими спортивними даними. Їх зафіксовано окремо, у ралійній версії авта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.