У жінки перестала працювати SIM-карта Водафон та з її кредитки зняли 41 тисячу кредитних коштів - що вирішив суд
Жінка звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше
Жінка звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше
Жінка отримала на телефон повідомлення про блокування банківського рахунку. Після цього відразу припинила працювати SIM-картка Водафон та з її кредитки зняли 41 тисячу гривень. Ощадбанку додатково виставив та вимагає стягнути з неї заборгованість у розмірі 53 611 гривень. Про це вказується у рішенні Заводського районного суду Миколаєва, опублікованому 11 травня 2021 року.
Ощадбанк вимагає жінку повернути заборгованість за кредитним договором у розмірі 53 611 гривень. Вона вказує, що 21.02.2019 року їй на телефон прийшло повідомлення про блокування картки. Після цього відразу SIM-картка Водафон припинила працювати. 09.03.2019 року громадянці прийшли на телефон повідомлення, що протягом однієї хвилини з її кредитки були перераховані всі кошти.
10.03.2019 року жінка написала заяву в АТ «Ощадбанк» про те, що з її картки зняли кредитні кошти. В цей же день вона звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше. Згідно з інформацією ПрАТ «ВФ Україна» абонентський номер, який фігурує у справі, в період з 20.02.2019 року по 11.03.2019 року обслуговувався знеособлено (анонімно), тому визначити абонента, в користуванні якого він знаходиться не має можливості.
Що вирішив суд?
Суд вирішив задовольнити позов Ощадбанку. З жінки на користь фінустанови стягнуть заборгованість у сумі 40 777 гривень.
"Враховуючи, що операції з переказу коштів здійсненні після активування послуги «finger print» (ідентифікація по відбитку пальця на мобільному смартфоні) за фінансовим номером відповідачки та відбувалися в системі Mobile banking з використанням персональної інформації щодо платіжної картки, які відомі тільки власниці картки, АТ «Ощадбанк» не повинен нести відповідальність за дану операцію. Суд вважає позовні вимоги АТ "Ощадбанк" про стягнення з клієнтки кредитної заборгованості обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Абонентці Водафон дали 4 Гб інтернету в подарунок, а згодом виставили заборгованість за кредитом у розмірі 29 251 гривні - яким було рішення суду
- У абонента Водафон виникли проблеми з SIM-карткою, але після розв'язання з'явився борг у 56 405 гривень - що вирішив суд
- Жінці заблокували SIM-картку Водафон та вимагають повернути 30 929 гривень боргу - яким було рішення суду
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.