У жінки перестала працювати SIM-карта Водафон та з її кредитки зняли 41 тисячу кредитних коштів - що вирішив суд

Читать на русском

Жінка звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше

Читать на русском
Водафон
У абонентки Водафон списали кредитні кошти у розмірі 41 тисяча гривень з рахунку в Ощадбанку

Жінка звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше

Жінка отримала на телефон повідомлення про блокування банківського рахунку. Після цього відразу припинила працювати SIM-картка Водафон та з її кредитки зняли 41 тисячу гривень. Ощадбанку додатково виставив та вимагає стягнути з неї заборгованість у розмірі 53 611 гривень. Про це вказується у рішенні Заводського районного суду Миколаєва, опублікованому 11 травня 2021 року.

Ощадбанк вимагає жінку повернути заборгованість за кредитним договором у розмірі 53 611 гривень. Вона вказує, що 21.02.2019 року їй на телефон прийшло повідомлення про блокування картки. Після цього відразу SIM-картка Водафон припинила працювати. 09.03.2019 року громадянці прийшли на телефон повідомлення, що протягом однієї хвилини з її кредитки були перераховані всі кошти.

10.03.2019 року жінка написала заяву в АТ «Ощадбанк» про те, що з її картки зняли кредитні кошти. В цей же день вона звернулася з заявою до поліції та отримала у відділенні Водафон нову SIM-карту з номером телефону, який у неї був раніше. Згідно з інформацією ПрАТ «ВФ Україна» абонентський номер, який фігурує у справі, в період з 20.02.2019 року по 11.03.2019 року обслуговувався знеособлено (анонімно), тому визначити абонента, в користуванні якого він знаходиться не має можливості.

Що вирішив суд? 

Суд вирішив задовольнити позов Ощадбанку. З жінки на користь фінустанови стягнуть заборгованість у сумі 40 777 гривень.

"Враховуючи, що операції з переказу коштів здійсненні після активування послуги «finger print» (ідентифікація по відбитку пальця на мобільному смартфоні) за фінансовим номером відповідачки та відбувалися в системі Mobile banking з використанням персональної інформації щодо платіжної картки, які відомі тільки власниці картки, АТ «Ощадбанк» не повинен нести відповідальність за дану операцію. Суд вважає позовні вимоги АТ "Ощадбанк" про стягнення з клієнтки кредитної заборгованості обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.