У клієнта Водафон смартфон без будь-яких попереджень системи скинувся до заводських налаштувань
Чоловік помітив, що на його телефоні відсутній зв'язок. У сервісному центрі Водафон він вирішив відновити SIM-картку та паралельно перевірити банківський рахунок. Зясувалось, що шахраї зняли 54 663 гривень, а ПриватБанку вимагає клієнта повернути заборгованість, яка станом на 2021 рік складає 56 405 гривень. Про це вказується у рішенні Амур-Нижньодніпровського районного суду Дніпропетровська.
ПриватБанк вимагає чоловіка повернути заборгованість, яка станом на 17.08.2021 року складає 56 405 гривень. 6 грудня 2020 року його смартфон без будь-яких попереджень системи скинувся до заводських налаштувань, він дістав з нього SIM-картку оператора ПрАТ "ВФ Україна" (Водафон) та вставив у інший телефон. Включивши мобільний пристрій, з'ясувалося, що SIM-картка не бачить мережу.
Чоловік звернувся до сервісного центру мережі "Водафон" для з'ясування причини відсутності зв'язку, де йому запропонували замінити SIM-картку, посилаючись на те, що, можливо вона вже стара та непрацездатна. Він отримав нову SIM-картку. Працівники центру повідомили, що вона запрацює через годину. Коли через деякий час SIM-картка так і не запрацювала, громадянин звернувся особисто до іншого сервісного центру мережі "Водафон". Йому сказали, що у попередньому сервісному центрі зробили все вірно, але на номері була застосована заборона на зміну SIM-картки. Запитавши РUК-код, оператор сервісного центру здійснила запит з урахування скасування застосованої заборони та знову повідомила, що SIM-картка запрацює протягом години. Однак, після цього у нього з'явилася стурбованість і, не дочекавшись відновлення, скориставшись зарплатною банківською карткою у банкоматі, дізнався, що наразі має майже нульовий баланс, хоча на початок дня там було 10 972 гривень, а на момент перевірки було вже 709 гривень. Загалом з його банківських рахунків шахрайським шляхом списали кошти в розмірі 54 663 гривень.
Суд вирішив відмовити ПриватБанку в задоволенні позову. Фінустанова не довела, що дії чоловіка призвели до списання коштів.
"Позивач не довів вчинення відповідачем дій чи бездіяльності, які призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію. Також встановлено, що відповідач, виявивши безпідставне списання коштів, невідкладно повідомив позивача та поліцію про цей факт; досудове розслідування у межах якого встановлюється особа, яка протиправно заволоділа коштами, по кримінальному провадженню триває. У зв'язку з вищенаведеним, вочевидь відсутність порушення прав позивача з боку відповідача, тому підстави для задоволення позову відсутні", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.