У жінки по кредитці ПриватБанку впродовж 9 хвилин провели 25 операцій на загальну суму 24 275 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Жінка самостійно зайшла до кабінету «Приват 24», заблокувала картку та зателефонувала на гарячу лінію фінустанови для повідомлення про шахрайські дії

Читать на русском
ПриватБанк
Жінка втратила з кредитки ПриватБанку 24 274 гривень, додатково їй нараховують проценти

Жінка самостійно зайшла до кабінету «Приват 24», заблокувала картку та зателефонувала на гарячу лінію фінустанови для повідомлення про шахрайські дії

У жінки з кредитки впродовж 9 хвилин списали 24 274 гривень. Вона заблокувала картку та звернулася до поліції із заявою про шахрайські дії. Фінустанова повернула лише частину коштів, а іншу відмовляється. Про це вказується у рішенні Чутівського районного суду Полтавської області, опублікованому 10 квітня 2024 року. 

Жінка є клієнткою АТ КБ «ПриватБанк», має дві картки «Для виплат» та «Універсальна». На карті «Універсальна» нарахували кредитний ліміт у розмірі 34 тисячі гривень, з якого 18 жовтня 2022 року впродовж 9 хвилин провели 25 транзакцій на загальну суму 24 275 гривень. Вона зайшла до електронного кабінету «Приват 24» і заблокувала картку та зателефонувала на гарячу лінію банку і повідомила про шахрайські дії.

18.10.2022 року жінка звернулась до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення. 24.12.2022 року АТ КБ «ПриватБанк» на її карту «Для виплат» повернули 14 платежів по 999 гривень у загальній сумі 13 986 гривень, отже сума в розмірі 10 289 гривень залишилась не поверненою і фінустанова нараховує на цю суму проценти.

Що вирішив суд? 

Позов жінки задовольнили. Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» зобов'язали повернути їй безпідставно списані з рахунку кошти в розмірі 10 289 гривень, скасувати заборгованість за використаним кредитним лімітом. Також з фінустанови стягнуть інфляційні витрати - 598 гривень, 3% річних - 374 гривень та пеню - 5 675 гривень.

"Позивачка як користувачка картки своїми діями чи бездіяльністю не сприяла втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера (коду) або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції. Списання коштів з карткового рахунку відбулося не за її розпорядженням і вона не повинна нести відповідальності за такі операції. Виявивши безпідставне списання (перекази, зняття) коштів, вона повідомила про цей факт банк, а також звернулася до правоохоронних органів із заявою про вчинення кримінального правопорушення. Виходячи з наведеного, враховуючи встановлені судом обставини справи та наведене їх правове регулювання, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.