У жінки викрали телефон та зняли з рахунку ПриватБанку 33 650 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Невідомі особи використали фінансовий номер жінки та через додаток "Приват24" збільшили кредитний ліміт до 33 тисяч гривень

Читать на русском
ПриватБанк
Жінка у відділенні ПриватБанку написала заяву про крадіжку та вимагала провести службове розслідування

Невідомі особи використали фінансовий номер жінки та через додаток "Приват24" збільшили кредитний ліміт до 33 тисяч гривень

Жінка вимагає ПриватБанк повернути зняті з її рахунку кошти. Невідомі особи викрали у неї телефон та збільшили кредитний ліміт. Загалом їм вдалося заволодіти сумою у розмірі 33 650 гривень.

Про це йдеться у рішенні Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області (юридична назва суду, - ред.). Жінка є клієнткою АТ КБ "ПриватБанк". 23 листопада 2021 року невідомі особи викрали у неї з закритої сумки телефон. Вони використавши фінансовий номер змінили пін-код, встановили додаток "Приват24" та збільшили кредитний ліміт до 33 тисяч гривень. Після цього, встановивши безконтактний спосіб отримання готівки Google Pay за картками, зняли кошти у банкоматах.

Жінка у відділенні ПриватБанку написала заяву про крадіжку та вимагала провести службове розслідування. Також за даним фактом відкрили кримінальне провадження. 

"Реєстрацію акаунта клієнтки в "Приват-24" здійснили 08.06.2015 року. При цьому авторизацію в мобільну версію "Приват-24" здійснили 23.11.2021 року з приладу ZTE Blade A5 2020 через зміну пароля з підтвердженням операції по дзвінку, а також з введенням пін-коду картки. Для проведення операції відновлення пароля необхідно було мати доступ до фінансового номера телефону і знати пін-код картки для входу в акаунт "Приват-24". Під час перевірки зробили запит на надання фото з банкоматного архіву за 23.11.2021 року по зняттю коштів з карток, які належать позивачці. За результатами отриманих фото підтверджено факт безконтактного зняття коштів з її рахунків невстановленою особою. Таким чином, несанкціоноване зняття коштів з рахунку 23.11.2021 року стало результатом вини самої клієнтки, а саме: втратою свого телефону, фінансового номера та несвоєчасного повідомлення про даний факт працівників АТ КБ "ПриватБанк", - вказали у фінустанові. 

Рішення суду 

Позов жінки задовольнили частково. Транзакції визнали недійсними, а заборгованість у сумі 33 500 гривень скасували. ПриватБанк зобов'язали відновити залишок коштів на її рахунку та компенсувати моральну шкоду в розмірі 1 500 гривень. 

"Позивачка неодноразово зверталася до банку та поліції з приводу крадіжки її телефону та фінансового номера, що свідчать про те, що у неї дійсно була відсутня воля на вчинення такого перерахування. АТ КБ "ПриватБанк" не підтвердив обставини, які б безспірно доводили, що жінка, як користувачка кредитки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла у доступі до відомостей по картці, її особового рахунку, акаунту чи мобільного додатку "Приват24", незаконному використанню пін-коду або іншої інформації, яка дала змогу ініціювати платіжні операції від 23.11.2021 року, у зв'язку з чим позовна заява є обґрунтованою та такою, що підлягає частковому задоволенню", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.