Ніяких пояснень від Укрпошти щодо тривалого невручення чоловік не отримав
Чоловік вирішив скористатися послугами Укрпошти. Він відправив з головпоштамту Дніпра рекомендований лист. Однак його вручили не одразу, а через 56 днів. Клієнт вимагає поштового оператора компенсувати 500 гривень.
Про це йдеться у рішенні Красногвардійського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, - ред.). Чоловік відправив з головпоштамту міста Дніпро рекомендований лист на адресу комунального підприємства "Дніпровський електротранспорт". Йому видали квитанцію.
Чоловік дізнався про відсутність в адресата свого поштового відправлення. Він самотужки намагався встановити його місцеперебування. Для цього на сайті "Трекінг поштових відправлень" неодноразово здійснював пошук.
З'ясувалось, що прийняте поштове відправлення вже знаходилось у точці доставки поштового відділення № 38 за місцем знаходження адресату. З невідомих причин його переадресували до іншого відділення. Тривалий час воно знаходилось на сортувальному центрі.
Поштове відправлення вручили адресату на 56 календарний день з дати його відправлення. Ніяких пояснень від Укрпошти щодо тривалого невручення чоловік не отримав.
Позов чоловіка задовольнили. Дії акціонерного товариства "Укрпошта", що виразились у несвоєчасному виконанні умов договору (наданні послуг) визнали протиправними. З поштового оператора на його користь стягнуть 25 % компенсації вартості відправлення у сумі 4 гривні 25 копійок, а також моральну шкоду 500 гривень.
"Поштове відправлення позивача прийняте у відділенні оператора поштового зв'язку, отримано у точці видачі представником КП "Дніпровський електротранспорт" на 56 день з дні його прийняття, тобто з затримкою на 50 днів. Суд приходить до висновку про неналежне виконання відповідачем АТ "Укрпошта" своїх обов'язків щодо пересилання та вручення поштового відправлення споживача та протиправність таких дій. За невиконання чи неналежне виконання послуг з пересилання внутрішніх поштових відправлень, доручень користувачів щодо поштових переказів оператори несуть таку матеріальну відповідальність перед користувачами, у тому числі за несвоєчасну доставку усіх видів реєстрованих поштових відправлень - штраф у розмірі 25 % вартості послуг поштового зв'язку", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.