В трудовій книжці ім'я написали з помилкою: чи вплине це на призначення пенсії

В пенсійному фонді пояснили, що робити, якщо в трудовій книжці є помилка в написанні ім’я і хто має її виправити

Пенсійний фонд
Трудова книжка - основний документ для пенсії

До Пенсійного фонду звернувся чоловік, який повідомив, що в трудовій книжці його ім’я написано з помилкою. Він питає, хто має це виправити, аби врахували його трудову книжку. Відповідь фонд надав на своїй офіційній сторінці.

У ПФУ підтвердили, що трудова книжка – це основний документ, що підтверджує набутий стаж роботи до 1 січня 2004 року. Порядок заповнення трудових книжок визначено Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58 (Інструкція).

«Прізвище, ім’я, по батькові працівника (ПІБ), зазначені в трудовій книжці, мають відповідати ПІБ за паспортом. У разі наявності розбіжностей щодо написання ПІБ до трудової вносяться зміни», - пояснили у ПФУ.

Так, згідно з п. 2.13 Інструкції зміна запису, зокрема про ім’я, вноситься на першій сторінці трудової книжки: однією рискою закреслюють ім’я, що внесено з помилкою, і записують правильне. На внутрішньому боці обкладинки зазначають відповідні документи, що є підставою для внесення зміни, які завіряються підписом уповноваженої особи, печаткою підприємства або відділу кадрів.

«Це може зробити уповноважена особа за останнім місцем роботи на підставі документа працівника, у цьому разі із зазначенням його номера та дати видачі», - зауважили в Фонді.

Як отримати довідки про заробітну плату та страховий стаж на вебпорталі ПФУ

Отримати довідки про страховий стаж та заробітну плату можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для цього необхідно виконати декілька простих дій.

  • Увійдіть на сторінку вебпорталу е-послуг Пенсійного фонду України.
  • Авторизуйтеся в особистому кабінеті за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • Знайдіть розділ «Комунікації з ПФУ» в лівому боковому меню та натисніть «Запит на отримання електронних документів».
  • Заповніть поля розділу запиту, надайте згоду на обробку персональних даних та натисніть «Відправити до ПФУ».
  • У розділі «Мої звернення» натисніть на свій запит зі статусом «Виконано» та завантажте довідку в PDF-форматі.

Електронні довідки з QR-кодом (про страховий стаж, заробітну плату, розмір пенсії тощо) мають таку ж законну силу, як і паперові аналоги, підписані уповноваженою особою органу Пенсійного фонду України.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube