Все чистенько, все нове: пасажири Інтерсіті діляться враженнями від нового оператора харчування Укрзалізниці

В червні компанія Укрзалізниця змінила оператора харчування у швидкісних поїздах, пасажири дають зворотній зв’язок

Укрзалізниця
Нове кафе в Інтерсіті

Укрзалізниця змінила оператора харчування у швидкісних поїздах “Інтерсіті” та “Інтерсіті+”. За результатами конкурсу, з 1 червня обслуговуванням харчування в цих поїздах займається Ray AB Cafe, замінивши попереднього оператора WOG Cafe. Про нове обслуговування та меню пасажири залишають свої відгуки в соціальних мережах.

Серед пасажирів, які вирішили залишити свій відгук про роботу нового оператора харчування в поїздах Інтерсіті – директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.

«Протестував нове кафе у Інтерсіті. Отже, перші враження від Ray AB Cafe (під таким брендом вони працюють). Нормально. Не вау-вау, але точно не гірше і навіть в чомусь краще. В останнє я їхав у травні, тоді це було гнітюче враження. Можливо, папєреднік заморився нести варту, а може вже розумів, що фініта ля комедія, але у будь-якому разі персонал кафе нагадував шахтарів у розтягнутих майках з жирними плямами», - написав він.

Зараз, каже Куюн, «все чистенько, все нове – і персонал, і обладнання». Проте, зауважив він, колись у WOG було святковіше, як мінімум, за рахунок уніформи працівників.

«Можливо, до цього новий оператор дійде згодом», - припустив Куюн.

Щодо цін, то, за його словами, харчування від нового оператора в Інтерсіті – не з дешевих.

«Я взяв сирники (5-6 невеличких на порцію), вівсянку швидкого приготування й дріп-каву - 220 грн. Півлітра Моршинської – 35 грн», - написав Сергій Куюн.

Проте, суто візуально поточне меню виглядає величезним, зауважив він. Є комплексні пропозиції гарячих страв, купа десертів. УЗ анонсувала, що в меню з’явиться 33 нових позиції, зокрема круасани, дитяче меню, рибний обід, веганські бургери та курячий бульйончик.

«Знайомі учасники тендеру УЗ кажуть, що переможець дав нереальну ціну і що йому, мовляв, капець. Поки що переміг споживач – незмінні ціни, як мінімум, не гіршу якість та більший асортимент. Ну й непогано має заробити залізниця», - резюмував Куюн.

Нагадаємо, що Укрзалізниця заохочує пасажирів залишати зворотний зв’язок про нове меню. Відгуки можна надсилати через Viber, Telegram, Apple Messages, Facebook Messenger, у застосунку “Укрзалізниці” та за допомогою QR-кодів, розміщених у вагонах.

Укрзалізниця змінила умови онлайн-продажу квитків на міжнародні поїзди

В Укрзалізниці повідомили, що з 4 липня змінено час відкриття онлайн-продажу на міжнародні поїзди.

Зазначається, що з четверга продаж квитків у польському напрямку (Перемишль, Дорогуськ, Хелм, Варшава) стартуватиме о 09:00, глибина продажу - 20 діб до дати відправлення.

Словацький та австрійський напрямок - з 08:00, глибина - 20 діб. Продаж квитків на поїзди в напрямку Молдови стартують о 08:00, глибина продажу - 30 діб.

"Усі продажі стартують одночасно на сайті Укрзалізниці та в застосунку. Відкриття продажів на всі внутрішні рейси залишиться о 08:00", - уточнили в УЗ.

У компанії пояснили, що до зазначених змін продаж квитків на всі поїзди міжнародних напрямків відкривалися о 8 ранку, крім поїзда Київ-Варшава, продаж квитків на який стартував з 9:00.

В Укрзалізниці також повідомили, що почали поступове переведення продажу квитків на новий сайт.  Міжнародні квитки на старому сайті стануть недоступними.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube