Вже нема, де зберігати: європейські порти забиті електромобілями з Китаю

Читать на русском

Тисячі автомобілів, завезених, але поки що не затребуваних, зараз зберігаються в багатьох європейських морських портах, причому великий відсоток складають саме "електрички" з Піднебесної

Читать на русском
Криза перевиробництва автомобілів у ЄС
Порти Роттердама й Антверпена, Зебрюгге і Гавра забиті автівками, що були імпортовані до європейських країн, але ще не затребувані автосалонами

Тисячі автомобілів, завезених, але поки що не затребуваних, зараз зберігаються в багатьох європейських морських портах, причому великий відсоток складають саме "електрички" з Піднебесної

Світ накриває криза перевиробництва автівок. Тисячі автомобілів, завезених, але поки що не затребуваних, зараз зберігаються в багатьох європейських морських портах. Причому великий відсоток складають електромобілі з Китаю. Логістичні компанії орендують додаткові паркувальні місця за межами портів, втім, де шукати справжнє вирішення проблеми, поки незрозуміло.

Порти Роттердама й Антверпена, Зебрюгге і Гавра забиті автівками, що були імпортовані до європейських країн, але ще не затребувані автосалонами. Йдеться про тисячі автомобілів, які зберігаються просто неба у доках. Більша частина з них - китайські "електрички", кажуть фахівці.

"Ця ситуація зараз впливає на всі європейські порти, куди прибуває велика кількість транспортних засобів", — розповідає Герт Ікс, представник адміністрації бельгійських портів Антверпен і Зебрюгге, виданню Automotive News.

Точних цифр адміністрація порту не повідомила, втім, в даний час порт зайнятий значно більшою кількістю транспортних засобів, ніж у 2020 і 2021 роках, йдеться в повідомленні речника. Причому, за словами Ікса, проблема посилилася кількома несприятливими ефектами.

"Не вистачає потужностей вантажних автомобілів і надто мало водіїв", – сказав він.

Власне, проблеми дві: криза перевиробництва і слабкіші продажі нових електромобілів у ЄС, ніж очікувалося раніше. Через це накопичуються запаси, і через це, ймовірно, автовиробники можуть згодом відчути "відкладений ефект". Також свій вплив на ситуацію справив перехід деяких автомобільних компаній до продажу безпосередньо клієнтам, а не через дилерські центри.

"Деякі бренди тепер продають безпосередньо клієнтам, і вони залишають автомобілі в портах на довше, замість того, щоб транспортувати їх до дилерів", – сказав Ікс.

Що за проблеми в російських автовиробників та де знайти митний калькулятор

Нагадаємо, Інформатор розповідав також про автоновини із Росії. З-поза "порєбріка" вони надходять з післясмаком 90-х: після того, як на РФ було накладено санкції через вторгнення до України (та частково - анексії Криму, ще з 2014 року), концерн АвтоВАЗ зіткнувся з обмеженнями. На деякий час 2022-го він зупиняв роботу, а після відновлення ситуація не стала набагато кращою. Криза торкнулася, передовсім, найдешевших моделей, які випускає російський автовиробник.

Також ми писали про те, що на сайті Головного сервісного центру МВС розміщено спеціальну послугу, яка допоможе автовласникам дізнатись, скільки коштуватиме реєстрація транспортного засобу. Відповідна сторінка нарешті доступна до використання громадянам України. Функціонал сервісу доступний та простий у використанні - варто лише знати орієнтовну суму вартості автівки у гривні, ввести її параметри та обрати одну з опцій - наприклад, якщо автолюбитель бажає придбати платний номерний знак.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.