Які дані необхідні для надання благодійної пенсійної пожертви - роз'яснення ПФУ

Юридична або фізична особа, яка хоче здійснити персоналізовану благодійну пожертву (адресовану конкретному пенсіонерові) має зазначити інформацію про пенсіонера, якому адресована допомога

Пенсія
У ПФУ розповіли, як дані необхідні для надання благодійної пенсійної пожертви

В Пенсійному фонді України розповіли, як вірно зробити благодійну пенсійну пожертву. Фахівці вказали, які дані про пенсіонера, який має отримати кошти, потрібно зазначити в реквізитах. Зокрема, прізвище, ім'я по батькові, дата народження, ідентифікаційний код та інше. Про це 25 березня повідомили у пресслужбі ПФУ. 

Вказується, що якщо юридична або фізична особа хоче здійснити персоналізовану благодійну пожертву (адресовану конкретному пенсіонерові), то у платіжній інструкції у реквізиті "Призначення платежу" обов’язково має бути зазначено інформацію про пенсіонера, якому адресована допомога. А саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для осіб, які через релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, та мають відповідну відмітку у паспорті). 

Якщо пільговик отримав новий паспорт, чи має він повідомляти про це ПФУ?

Облік пільговиків ведеться в реєстрі осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожного персональної облікової картки. У разі зміни паспорта необхідно внести відповідні зміни до створеної персональної облікової картки пільговика. Для коригування інформації (зокрема, про зміну реквізитів паспорта громадянина України) пільговик має протягом 30 днів повідомити орган Пенсійного фонду України. Подати заяву про внесення відомостей до реєстру осіб, які мають право на пільги, можна:

  • особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг;
  • поштою, надіславши документ на адресу органу Фонду;
  • онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок "Пенсійний фонд" або через портал "Дія".

Систему «Оберіг» активно обговорюють, особливо у контексті реєстрації військовозобов'язаних. Яким чином ця система буде наповнюватись? Через особисте звернення чи автоматично через банківський ID? Адвокат Ігор Фещенко поділиться своїми думками щодо її реалізації в правовому плані та можливими заходами відповідальності за нереєстрацію в цій системі.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube