З картки ПриватБанку полтавчанина зняли 37 440 гривень у банкоматах Харкова - що вирішив суд

Читать на русском

Клієнт ПриватБанку звернувся до поліції з письмовою заявою, щодо вчинення шахрайських дій, за якою відкрито кримінальне провадження

Читать на русском
ПриватБанк
Чоловік втратив з рахунку ПриватБанку 37 440 гривень

Клієнт ПриватБанку звернувся до поліції з письмовою заявою, щодо вчинення шахрайських дій, за якою відкрито кримінальне провадження

Чоловік помітив зникнення з картки 37 440 гривень. Кошти знімалися у банкоматах Харкова без його відома. Він вимагає ПриватБанк відновити стан рахунку до виконання несанкціонованих операцій. Про це йдеться у рішенні Великобагачанського районного суду Полтавської області, опублікованого 1 травня 2024 року.

21 серпня 2023 року чоловік помітив несанкціоноване списання коштів у розмірі 20 800 гривень, 8 320 гривень, 8 320 гривень з рахунку АТ КБ "ПриватБанк". Зняття відбувалося у Харкові. Він звернувся до поліції з письмовою заявою, щодо вчинення шахрайських дій, за якою відкрито кримінальне провадження.

12 жовтня 2023 року чоловік звернувся до ПриватБанку з вимогою відновити залишок коштів на рахунку до стану, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій від 20.08.2023 року та зупинити на час досудового розслідування нарахування відсотків, пені, штрафних санкцій, сум комісій на кошти у розмірі 37 440 гривень, що зняті третіми особами. Фінустанова відмовила в задоволенні його запиту, з посиланням на відповідні пункти умов та правил надання банківських послуг, відповідно до яких клієнт несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією.

На судовому засіданні дослідили аудіо запис, з якого вбачається, що чоловік повідомив оператору АТ КБ "ПриватБанк", що давав свою картку синові, який знімав кошти в банкоматі Полтави, а саме в сумі 847 гривень, що підтверджується випискою по рахунку. Тобто він в порушення вимог п. 2.1.4.5.1 умов та правил надання банківських послуг, повідомив інформацію щодо своєї картки третім особам. Вказується, що зняття готівки в банкоматах відбулось за допомогою картки, яку додали до сервісу Google Pay.

"Інформування клієнта про фінансові операції зі зняття готівки в банкоматах відбувалось шляхом направлення банком відповідних повідомлень до Приват-24, а вхід до Приват-24 було здійснено у результаті правильного введення логіну (фінансовий номер клієнта) та паролю від Приват-24, який відомий виключно лише клієнту, без введення якого неможливо увійти в систему Приват-24", - вказується у матеріалах справи. 

Що вирішив суд? 

Суд вирішив відмовити чоловіку в задоволенні позову. Він сприяв у доступі до карткового рахунку надавши інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції.

"Відповідач надав суду належний доказ на спростування доводів позивача та довів, що користувач картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяв у доступі до його карткового рахунку чи надав інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції. Зняття готівки з його рахунку хоча і відбулося не за його вказівкою, проте він сприяв у доступі, надавши інформацію третім особам, зокрема своєму синові", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.