За словами клієнтки Укрпошти, одна з її посилок перебуває на митниці з 10 квітня, а інша пройшла контроль 16 квітня
Жінка цікавиться, коли вона може отримати свої посилки. Відправлення не рухаються, тож її не зрозуміло чи варто їх очікувати. Відповідну скаргу вона залишила 23 квітня у коментарі до публікації компанії. Там зазначили, що у зв'язку зі ситуацією на кордоні та отримання одночасно у великих обсягах міжнародних відправлень проходження митниці та місця поштового обміну може займати певний час.
За словами клієнтки Укрпошти, одна з її посилок перебуває на митниці з 10 квітня, а інша пройшла контроль 16 квітня. Однак вони не рухаються.
"Шановна головна пошта країни. Де мої посилки? RK206065359LV лежить на митниці з 10 квітня і не рухається. RO803994550EE 16 квітня пройшла митницю і теж не рухається з 03928. У вас там бермудський трикутник? Чи взагалі чекати свої посилки? Чи вже ставити на них, як і на Укрпошті, великий жирний хрест?", - цікавиться клієнтка.
В Укрпошті зазначають, що проходження митниці та місця поштового обміну може займати певний час через перехід з 18 квітня на повністю електронний обмін з митницею. Відповідно інспектору треба більше часу на митний контроль.
"У зв'язку зі ситуацією на кордоні та отримання одночасно у великих обсягах міжнародних відправлень проходження митниці та місця поштового обміну може займати певний час у зв’язку з переходом з 18.04.2024 року на повністю електронний обмін з митницею. Інспектору треба більше часу на митний контроль. Очікуйте, будь ласка, на оновлення статусів у трекінгу. RO803994550EE 17.04 передано у відділення Українка, радимо завітати до відділення", - вказали в Укрпошті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.