Після відновлення номера на телефон абонентки Київстар надійшов ряд повідомлень, в яких зазначалось, що вона винна кошти за кредит
Жінка мала розмову з нібито працівником Київстар ще у 2019 році. Тоді на її телефон прийшло повідомлення з кодом та номер було заблоковано. Згодом вона дізналася про заборгованість за кредитом у розмірі 13 077 гривень. Про це йдеться у рішенні Дніпровського районного суду Дніпродзержинська (юридична назва суду), опублікованому 10 квітня 2024 року.
Фінансова компанія просить жінку через суд повернути заборгованість за кредитним договором в розмірі 13 077 гривень. Вона вказує, що у листопаді 2019 року отримала дзвінок від нібито працівника оператора мобільного зв'язку «Київстар», який повідомив про покращення мережі зони обслуговування зв'язку. На телефон громадянки мало надійти повідомлення з кодом. Згодом номер було заблоковано.
Після відновлення номера на телефон жінки надійшов ряд повідомлень, в яких зазначалось, що вона винна кошти за кредит близько 20 тисяч гривень. Проте, жодних кредитних договорів з фінансовими установами не укладала, ні в яких акціях та розіграшах участі не приймала. Позов у цій справі було задоволено та виконавчий напис виданий приватним нотаріусом про стягнення з неї на користь фінустанови заборгованості в розмірі 16 367 гривень визнали таким, що не підлягає виконанню.
Суд вирішив задовольнити позов фінансової компанії. З жінки стягнуть заборгованість в загальному розмірі 13 077 гривень за кредитним договором.
"Відповідачка не довела, що між нею та фінкомпанією не був укладений кредитний договір, доказів, які б підтверджували звернення до поліції з приводу заволодіння її анкетними даними не надано. Суд не приймає доводи, що він був оформлений не відповідно до закону. Є підстави для задоволення позову", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.