Жінка вимагає Київстар компенсувати 7 776 гривень за придбаний телефон - на чий бік став суд

Через деякий час після придбання телефону з ним виникли проблеми -

Київстар
Жінка через суд вимагає стягнути з Київстару 7 776 гривень у відшкодування матеріальної шкоди

Жінка вирішила придбати телефон у магазині Київстар. Однак через шість місяців він почав виснути, швидко розряджатися та вимикатися. Вона вимагає виплатити їй 7 776 гривень. 

Про це йдеться у рішенні Вінницького міського суду Вінницької області. Жінка придбала в магазині Київстар, що належить ТОВ "Сота-Альянс", телефон Xiaomi Redmi Note 9 Midnight Grey за 5 399 гривень. Строк гарантії складав 1 рік. Через пів року з пристроєм виникли проблеми. Він почав виснути, самовільно вимикався та швидко розряджався.

Жінка звернулась до магазину, де придбала телефон. Адміністраторка магазину Київстар порадила звернутись до сервісного центру Спеціаліст, де провели ремонт смартфона - замінили акумуляторну батарею. Вона повторно звернулась туди щодо гарантійного ремонту. Фахівці перевстановили програмне забезпечення.

"Позивачка втретє звернулась до цього ж сервісного центру щодо виконання гарантійного ремонту телефону, але дефект в умовах сервісного центру не проявився, рекомендовано зняти захисне скло. Вона звернулась до адміністратора магазину щодо проблем з телефоном, яка запропонувала відправити гаджет в сервісний центр ТОВ "Гратіс-Сервіс", який провів ремонт шляхом заміни основної плати", - вказується у матеріалах справи. 

Працівники магазину Київстар прийняли телефон для подальшої передачі його до авторизованого сервісного центру. Гаджет повернули через 92 дні. Вона подала заяву до ТОВ "Сота-Альянс", просила повернути кошти за телефон, оскільки він не належної якості, ним не можливо користуватись. У цьому їй відмовили.

"Сервісний центр ТОВ "Гратіс-Сервіс" усунув недоліки товару, телефон відремонтували, але позивачка його з магазину відмовилась забирати. До сервісного центру Спеціаліст вона носила його сама. Згідно з записами в гарантійному талоні пристрій перебував в ремонті декілька днів. Лише останній раз магазин не зміг своєчасно відправити в ремонт телефон у зв'язку з початком повномасштабного вторгнення російських військ, що є форс-мажорними обставинами (не працював сервісний центр ТОВ "Гратіс-Сервіс"). Жодного разу сервісний центр не зазначив, що недолік телефону є істотним і не може бути усунутим", - розповіли у ТОВ "Сота-Альянс".

Що вирішив суд? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Експертиза з приводу встановлення істотних недоліків придбаного нею товару - телефону не проводилась, в актах про проходження ремонту/діагностики сервісними центрами не зазначено, що спеціалісти помітили недоліки.

"Позивачка не довела наявність істотних недоліків придбаного телефону, недоліки усувались в короткі терміни (до 14 днів), тому суд не вбачає підстав для задоволення позову", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube