Жінка вимагає Ощадбанк повернути 56 080 гривень, які зняли з її кредитки - на чий бік став суд

Читать на русском

Жодних запитів від Ощадбанку на її фінансовий номер телефону щодо автентифікації, ідентифікації підтвердження та перевірки виконання кожної платіжної операції не надходило

Читать на русском
Ощадбанк
У жінки з кредитки Ощадбанку списали понад 56 тисяч гривень

Жодних запитів від Ощадбанку на її фінансовий номер телефону щодо автентифікації, ідентифікації підтвердження та перевірки виконання кожної платіжної операції не надходило

У жінки з рахунку списали кредитні кошти на загальну суму 56 080 гривень. Вона вимагає Ощадбанк повернути їх. Однак там запевняють, що зазначені операції здійснені коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки та з обов'язковою верифікацією клієнтки. 

Як вказується у рішенні Київського районного суду Полтави, 13 грудня 2018 року жінка уклала з Ощадбанком договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб. Вона погодилася, що їй можуть встановити максимальні параметри кредитування: бажаний розмір кредиту - 5 тисяч гривень, максимальний розмір кредиту - 5 тисяч гривень, строк кредитування - 60 місяців.

14 січня 2023 року з карткового рахунку жінки за допомогою системи Ukr Kyiv mobile banking за п'ять транзакцій списали кредитні кошти на загальну суму 56 080 гривень. Водночас жодних запитів від Ощадбанку на її фінансовий номер телефону щодо автентифікації, ідентифікації підтвердження та перевірки виконання кожної платіжної операції не надходило. Вона звернулася на гарячу лінію АТ "Ощадбанк" з повідомленням про незаконні платіжні операції, що нею не виконувалися та з вимогою заблокувати рахунок.

"Зазначені операції здійснені коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки та з обов'язковою верифікацією клієнтки з використанням коду доступу для входу у мобільний додаток "Ощад 24/7" біометрії", - йдеться у відповіді АТ "Ощадбанк".

Що вирішив суд? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. На судовому засіданні дослідили аудіозапис її розмови з представником банку. З неї вбачається, що вона розголосила інформацію третім особам, щодо реквізитів платіжної картки, а також пін-коду та коду доступу, який направлявся банком на її фінансовий номер.

"Операції з переказу коштів у сумі 56 080 гривень здійснили 14 січня 2023 року через мобільний додаток "Ощад 24/7" з використанням реквізитів платіжної картки, у тому числі CVV-коду, які відомі тільки власниці картки, з використанням номера її телефону, АТ "Ощадбанк" не повинен нести відповідальність за дані операції", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.