Жінка втратила 5 тисяч гривень, бо її обліковий запис у Приват-24 зламали - реакція фінустанови на ситуацію

Клієнтка радить ПриватБанку створити комплексний захист від подібних ситуацій

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила 5 тисяч гривень через зламаний акаунт "Приват-24"

Жінка втратила 5 тисяч гривень, бо її обліковий запис у додатку "Приват-24" зламали. Вона вказує, що намагалися зняти й більше, але там уже потрібне було підтвердження платежу через дзвінок. Відповідна скарга опублікована 5 липня на сайті "Мінфіну".

За словами жінки, вона має ходити по відділеннях поліції, аби спробувати повернути кошти. Клієнтка радить ПриватБанку створити комплексний захист від подібних ситуацій. 

"Зламали обліковий запис, зняли 5 тисяч гривень. Намагалися зняти й більше, але там уже потрібне було підтвердження платежу через дзвінок. Відділення вже закриті, що робити – незрозуміло.Тепер ходи по відділеннях поліції і намагайся повернути гроші… А за фактом повертати нам, а не тим, хто зняв. Зараз усіх цих шахрайських схем розвелося, що банку пора створювати комплексний захист від таких ситуацій", - скаржиться жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки

У ПриватБанку вказують, що обмежені у своїх можливостях захисту клієнтів від шахраїв. Крім того, пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.

"Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом", - заявили у ПриватБанку. 

Клієнтам ПриватБанку радять бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях вони випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ознайомтеся з дієвими порадами за посиланнями (тут і тут). 

"У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку, можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700", - додали у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube