ПриватБанк відмовляється повертати жінці 22 914 гривень, які списали з її рахунків - яким було рішення суду

Жінка, яка втратила з банківських рахунків 22 914 гривень, звернулася зі скаргою до НБУ, Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів, ПриватБанку, в якій просила повернути списані кошти

ПриватБанк
Жителька Івано-Франківської області втратила з рахунків у ПриватБанку 22 914 гривень

Невідомі особи отримали доступ до рахунків жінки у ПриватБанку та викрали 22 914 гривень. Вона подала ряд звернення у додатку "Приват-24" щодо повернення неправомірно списаних коштів, але дізналася, що це неможливо. Про це йдеться у рішенні Тисменицького районного суду Івано-Франківської області, опублікованому 19 червня 2024 року.

9 серпня 2022 року невідомі особи отримали несанкціонований доступ до банківського рахунку жінки, внаслідок чого списано кошти у розмірі 9 045 гривень та 6 030 гривень. Вона закрила вказаний рахунок та відкрила новий для отримання соціальної допомоги в АТ КБ «ПриватБанк». Працівники фінустанови запевнили, що нова карта має декілька ступенів захисту, а отже списати з неї кошти без її участі неможливо. Однак, 27.08.2022 року вже з нового рахунку неправомірно списано кошти в розмірі 7 839 гривень. Громадянка звернулася зі скаргою до НБУ, Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів, ПриватБанку, в якій просила повернути списані кошти. За допомогою додатку інтернет-банкінгу «Приват-24» подано ряд електронних звернень про повернення протиправно списаних коштів, після розгляду яких повідомлено, що кошти не може бути повернено.

31.08.2022 року жінка звернулася в поліцію із заявою про вчинення злочину, за результатами якої відкрили кримінальне провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України. Отже, з її рахунку протиправно списано 22 914 гривень, які вона вважає за доцільне стягнути з банку, оскільки банк не отримував згоди на здійснення платіжних операцій. 

"Шахрайські дії третіх осіб стосовно клієнтки, в результаті яких 09.08.2022 року з її карти списані кошти в сумі 15 тисяч гривень (+75 гривень комісія), 27.08.2023 року з карти кошти в сумі 7 839 гривень (+39 гривень комісія), відбулися внаслідок компрометації нею логіну входу в «Приват-24», в результаті чого було здійснено вхід в додаток зловмисником, отримана інформація по картках та здійснено транзакції по переказу коштів", - заявили у ПриватБанку.

Що вирішив суд? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона своїми діями сприяла втраті та незаконному використанню третіми особами інформації, яка дала змогу ініціювати платіжні операції.

"Між позивачкою та невідомою особою відбувалось листування в додатку Viber з приводу продажу вживаної речі на сайті ОLХ, вона переходила за посиланням, що було надано абонентом, вказавши інформацію про банківську картку, а спірні операції були здійснені до повідомлення відповідача про відсутність коштів на рахунку, нею не доведено факту списання коштів з її банківських карток саме з вини банку. З огляду на викладені обставини, суд приходить до висновку, що вона не довела вину відповідача у втраті коштів з її банківських карток", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube