Мешканка Тернопільщини не змогла зайти до Приват-24 та втратила 12 200 гривень - що вирішив суд

Клієнтці ПриватБанку заблокували картки, оскільки були спроби введення неправильного пароля

ПриватБанк
Жінка втратила з картки 12 200 гривень та вимагає ПриватБанк повернути кошти

Жінка намагалася зайти у додаток "Приват-24", але авторизація була не успішною. У відділенні банку їй повідомили про списання з рахунку коштів у розмірі 12 200 гривень. Про це йдеться у рішенні Лановецького районного суду Тернопільської області, опублікованому 4 квітня 2024 року.

18 вересня 2015 року жінка уклала з ПриватБанком кредитний договір. Надалі вона користувалася кредитною карткою, знімала кошти здебільшого для поповнення телефону та своєчасно повертала їх не допускаючи прострочення строків повернення та утворення заборгованості.

Станом на 15 лютого 2022 року на картці жінки було 12 200 гривень з початковим кредитним лімітом 18 тисяч гривень. У вечірню пору того ж дня для поповнення рахунку на телефоні вона спробувала зайти у додаток «Приват-24», але авторизація була не успішною. Зателефонувавши до ПриватБанку, оператор повідомила, що банківські картки заблоковані, оскільки були спроби введення неправильного пароля.

Наступного дня, жінка у відділенні ПриватБанку дізналася, що 15 лютого 2022 року з її рахунку зняли кредитні кошти у сумі 12 200 гривень, чотирма транзакціями по 500 гривень та двома транзакціями по 5 тисяч гривень, додатково було знято 200 гривень комісії на переказ віртуального гаманця та мобільні ігри. Всі вищезазначені операції вона не проводила, про що і повідомила співробітників банку на що одержала відповідь, що дані транзакції було підтверджено з її мобільного телефону і вони нічим не можуть допомогти.

"За наявною інформацією програмних комплексів банку, встановлено, що кредитна картка «Універсальна» випущена 6 березня 2019 року на клієнтку, що підтверджується скриншотом програмного комплексу банку та її фото з карточкою. Аналізом клієнтської виписки, встановлено, що списання коштів з картки відбулося в результаті ручного введення номера картки, терміну її дії та СVС2-коду для інтернет-платежів на мерчантах сторонніх банків", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Інтернет платежі були здійснені в її акаунті «Приват-24». Отже, без особистого введення нею ПІН-коду, при вході в акаунт та карти, або передачі ПІН-коду, стороння особа позбавлена можливості зайти в акаунт «Приват-24», змінити «фінансовий» номер телефону клієнтки або здійснити переказ коштів, навіть за умови перевипуску SIM-картки, або за наявності «фінансового» номеру телефону. 

"Враховуючи вищевикладене, положення умов договору між сторонами, ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в України», положення № 705 банком не порушено жодних вимог чинного законодавства. З огляду на викладене, підстави для її звільнення від обов'язку належного виконання зобов'язання та виконання умов та правил про надання банківських послуг, відсутні. Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову, а тому в задоволенні вимог слід відмовити", - наголосив суд. 

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube