В Укрпошті вказують, що взяли ситуацію під контроль
Жінка незадоволена роботою відділення Укрпошти № 08293 в Бучі. За її словами, після зміни працівників, доводиться стояти годину, аби отримати свою посилку. Відповідний коментар вона залишила 26 червня під публікацією компанії.
Вона вказує, що до зміни працівників у відділенні Укрпошти було приємне та швидке обслуговування. Однак наразі все відбувається повільно, що призводить до систематичних черг.
"Відділення 08293, Буча, там взагалі створили умови для систематичних черг, аби отримати посилку треба вистояти в черзі годину, до того як не змінили працівників, там було приємне й швидке обслуговування, зараз одну літеру на клавіатурі 5 хвилин шукають.... це такий новий сервіс?" - цікавиться жінка.
В Укрпошті відреагували на скаргу клієнтки. Там вказують, що взяли ситуацію під контроль та проінформують керівництво відділення.
"У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що викладена інформація взята під контроль та буде доведена до відома відповідальної за роботу відділення особи для оперативного реагування та прийняття відповідних рішень. Зі свого боку, просимо вибачення за незручності, завдані в процесі обслуговування у відділенні поштового зв’язку", - заявили в Укрпошті.
Звернутися зі скаргами можна за телефоном (096) 208-67-88. Там можна розповісти про проблеми в роботі Укрпошти. При цьому, слід повідомити суть звернення, назвати номер поштового відділення та вказати населений пункт.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.