З наданої відповіді ПрАТ "Київстар" встановлено, що комунікаційні послуги за номером надавалась на умовах передплаченої форми, без укладання письмового договору
Чоловік отримав на телефон повідомлення про заміну SIM-картки. Він звернувся до оператора Київстар для її розблокування. Крім того, з його банківської картки списали майже 32 тисячі гривень.
Як йдеться у рішенні Саксаганського районного суду Кривого Рогу, ще у 2014 році чоловік уклав з АТ "ОТП БАНК" договір банківського рахунку. Згодом він отримав повідомлення на свій номер телефону, що протягом 7 годин буде змінена його SIM-картка.
Чоловік звернувся до оператора зв'язку Київстар в Кривому Розі. Він зміг відновити зв'язок та розблокувати SIM-карту, але з його банківської картки невідомі особи в Одесі зняли кошти в сумі 31 850 гривень. Внаслідок цього у нього виникла кредитна заборгованість. За його заявою до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесли відомості з правовою кваліфікацією за ч. 1 ст. 185 Кримінального кодексу України.
З наданої відповіді ПрАТ "Київстар" встановлено, що комунікаційні послуги за номером надавалась на умовах передплаченої форми, без укладання письмового договору або реєстрації відповідно до "Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладання договору в письмовій формі", затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації. Відповідно, немає достатніх законних підстав вважати, що саме чоловік був користувачем номера.
Позов чоловіка задовольнили частково. Дії акціонерного товариства "ОТБ БАНК" визнали незаконними та зобов'язали скасувати раніше нараховані відсотки, пеню, щомісячні платежі та інші штрафні санкції за користування використаним кредитним лімітом. Фінустанова також має відновити залишок коштів на картковому рахунку до того стану, в якому він був перед виконанням фінансових операцій та компенсувати моральну шкоду в розмірі 5 тисяч гривень.
"Враховуючи відсутність обставин, які безспірно доводять, що позивач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню електронного платіжного засобу, суд приходить до висновку про безпідставне списання коштів з його рахунку та обов'язок банку відновити порушене право, шляхом стягнення з АТ "ОТП БАНК" на користь клієнта незаконно списаних коштів", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.