Чоловік вимагає Ощадбанк повернути 30 тисяч гривень, які списали з рахунку без його відома - що вирішив суд

Читать на русском

На момент звернення чоловіка до Ощадбанку кошти з його рахунку вже перерахували на картку іншого банку, що підтверджується випискою по рахунку

Читать на русском
Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку вимагає повернути йому 30 тисяч гривень, які списали з його банківського рахунку

На момент звернення чоловіка до Ощадбанку кошти з його рахунку вже перерахували на картку іншого банку, що підтверджується випискою по рахунку

У чоловіка з банківського рахунку 16 липня 2023 року списали 30 тисяч гривень. Він проінформував Ощадбанк про вчинення шахрайських дій відносно нього. Однак там вказують, що це відбулось через порушення правил користування картки. Клієнт просить фінустанову повернути кошти. 

Про це йдеться у рішенні Деснянського районного суду Чернігова. 16 липня 2023 року з рахунку чоловіка списали кошти в розмірі 30 тисяч гривень. Він повідомив співробітників Ощадбанку про шахрайські дії та звернувся з відповідною заявою до поліції. У жовтні 2023 року йому надали відповідь, у якій фінустанова повідомила, що не може повернути кошти, оскільки їх зняття сталось у зв'язку з порушенням правил користування карткою.

Розгляд справи 

На момент звернення чоловіка до Ощадбанку кошти з його рахунку вже перерахували на картку іншого банку, що підтверджується випискою по рахунку. Згідно з інформацією, наданої процесинговим центром АТ "Ощадбанк" від 19.12.2023 року, встановлено, що спірні операції здійснили в мобільному додатку Ощад 24/7, ці дії підтверджувались біометрією або кодом доступу, який встановлюється при першому вході або в налаштуваннях безпеки. Для реєстрації і встановлення нового мобільного додатку використовуються реквізити ПК та ПІН-код до неї, які відомі тільки клієнту, а також одноразові ОТР-паролі, які надаються  в автоматичному режимі на фінансовий номер. Відповідно, фінансовий номер був залучений.

"Фінансовий номер не змінювався напередодні та жодних звернень, чи скарг щодо непрацездатності SIM-картки від клієнта не надходило, сповіщення успішно відправлялися та доставлялися на фінансовий номер", - вказується у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Ощадбанк не порушив його права. Фінустанова виконувала свої обов'язки з урахуванням норм чинного законодавства та укладеного між сторонами договору.

"Суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню", - наголосили у суді. 

У своєму інтерв'ю для видання "Економічна правда", Сергій Марченко, очільник Мінфіну, зазначив, що Сполученим Штатам зручніше та легше надавати Україні безпосередньо зброю, а не фінансову допомогу. Чому так? Можливо, тому що немає достатнього контролю над тим, як розпоряджаються цими коштами та куди вони йдуть. А чи відбувається контроль або аудит коштів, що безпосередньо витрачаються? Якщо так, то як це відбувається? Усі відповіді на ці запитання ви дізнаєтесь у нашому відео. Слідкуйте за оновленнями!

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.