Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер, який базується на тій же платформі, що й Fiat 600, Jeep Avenger або Opel Mokka, але має власний, ні з ким не порівнюваний, стиль
Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер Milano. Автівка успадкувала дизайнерські елементи із Giulietta та Mito і має нові гібридні та електричні силові агрегати. Вона є де-факто європейським компактним B-сегментом і базується на тій же платформі, що й Fiat 600, Jeep Avenger, Opel Mokka або Peugeot 2008.
Milano фактично є зміненим варіантом кросоверів інших компаній, які входять до складу концерну Stellantis. Але новий компактний кросовер від Alfa Romeo отримав власний стиль. Безліч різких ліній, незвичайні фари з інтегрованими денними ходовими вогнями, ефектні задні ліхтарі вирізняють її з-поміж інших компактних кросоверів. А ще, залишилася трикутна щитоподібна решітка спереду.
"Електрички" можна буде вирізнити як за відсутністю вихлопних наконечників, так і за скромною решіткою радіатора, на якій вирізаний знаковий логотип компанії. Гібриди мають традиційну решітку радіатора з класичним шрифтом Alfa Romeo, але обидві розташовані між дизайном розділеного світла під назвою "3+3". 18-дюймові колеса є стандартними, а 20-дюймові доступні в комплектаціях Performance.
Довжина моделі - 4,17 м, ширина 1,78 м, відтак, йдеться про компактний кросовер. Тим не менш, всередині - 400 літрів вантажного простору за задніми сидіннями (а це один з найкращих показників у класі). У кабіні - два 10,25-дюймових цифрових екрани — один призначений для водія, а інший служить центральним екраном інформаційно-розважальної системи.
На центральному тунелі можна побачити кілька кнопок, усі фізичні: кнопка увімкнення, селектор коробки передач і режимів водіння. Під елементами клімат-контролю знаходиться лоток для заряджання смартфонів, який також можна бездротовим способом підключити до інформаційно-розважальної системи, щоб скористатися Android Auto та Apple CarPlay.
Програмне забезпечення має інтерфейс на основі віджетів. У найпотужнішій версії додаються спортивні сидіння Sabelt - тут буде і велика кількість алькантари, та й інші елементи, що підкреслюють спортивний характер.
Компонування однакове для гібридної та електричної версії. "Електрички" оснащені одним двигуном з акумулятором на 54 кВт-год. У стандартній комплектації він генерує 156 кінських сил і має запас ходу 410 км за циклом WLTP.
Комплектація Veloce збільшує потужність до 240 к.с., а також пропонує механічний самоблокувальний диференціал із покращеним кермуванням, оновлену підвіску, великі гальма та згадані вище 20-дюймові колеса з високоякісними шинами. Alfa Romeo не згадує компроміс щодо запасу ходу, але всі електричні версії можуть швидко заряджатися від 10-80 відсотків за 30 хвилин на швидких зарядних пристроях постійного струму 100 кВт.
Гібрид базується на 1,2-літровому трициліндровому двигуні з турбонаддувом, а електромотор потужністю 21 кВт інтегрований у шестиступеневу трансмісію з подвійним зчепленням. Alfa Romeo говорить про загальну потужність 136 к.с., приводячи або передні колеса, або всі чотири в комплектації Ibrida Q4. На гібриді можна їхати в повністю електричному режимі, але виробник поки не вказав дистанцію.
Ціни також поки не оголошені, але відомо, що топові комплектації матимуть 18-дюймові легкосплавні диски, спортивне матове покриття, салон з вінілу та тканини, шкіряне кермо, сидіння водія з електрорегулюванням і масажем, 8-кольорове освітлення салону, системи безпеки 2-го водіння, камера заднього огляду на 180 градусів, двері багажника з електроприводом і доступ без ключа. Для електричної версії також пропонується трифазний бортовий зарядний пристрій на 11 кВт.
Нагадаємо, Інформатор писав, що для водіїв, які полюбляють розкішні великі кросовери, є гарна новина - на український ринок виходить новий Hyundai Santa Fe. Авто зазнало кардинальних змін: воно зросло у розмірах, отримало новий дизайн та багатше оснащення. У нашій країні воно буде доступне у двох комплектаціях із додатковими опціями, і поки буде п'ятимісним, хоча згодом з'явиться й семимісний варіант.
Також ми розповідали, що Renault презентував рестайлінг моделі Captur. Це вже друге оновлення поточної генерації: таким чином, французський автовиробник подовжує термін життєвого циклу компактного кросовера. І варто зазначити, що автівка вийшла цікавою: її зовнішність суттєво змінилася, всередині вона стала сучасніше - а от палітру двигунів виробник не змінив: вони залишилися у бензинових, дизельних і газових версіях потужністю до 160 к.с.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.