Елегантний здоровань: Alfa Romeo представила новий кросовер Milano

Читать на русском

Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер, який базується на тій же платформі, що й Fiat 600, Jeep Avenger або Opel Mokka, але має власний, ні з ким не порівнюваний, стиль

Читать на русском
Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер Milano
Milano фактично є зміненим варіантом кросоверів інших компаній, які входять до складу концерну Stellantis

Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер, який базується на тій же платформі, що й Fiat 600, Jeep Avenger або Opel Mokka, але має власний, ні з ким не порівнюваний, стиль

Італійський автовиробник Alfa Romeo презентував новий компактний кросовер Milano. Автівка успадкувала дизайнерські елементи із Giulietta та Mito і має нові гібридні та електричні силові агрегати. Вона є де-факто європейським компактним B-сегментом і базується на тій же платформі, що й Fiat 600, Jeep Avenger, Opel Mokka або Peugeot 2008.

Milano фактично є зміненим варіантом кросоверів інших компаній, які входять до складу концерну Stellantis. Але новий компактний кросовер від Alfa Romeo отримав власний стиль. Безліч різких ліній, незвичайні фари з інтегрованими денними ходовими вогнями, ефектні задні ліхтарі вирізняють її з-поміж інших компактних кросоверів. А ще, залишилася трикутна щитоподібна решітка спереду.

"Електрички" можна буде вирізнити як за відсутністю вихлопних наконечників, так і за скромною решіткою радіатора, на якій вирізаний знаковий логотип компанії. Гібриди мають традиційну решітку радіатора з класичним шрифтом Alfa Romeo, але обидві розташовані між дизайном розділеного світла під назвою "3+3". 18-дюймові колеса є стандартними, а 20-дюймові доступні в комплектаціях Performance.

Безліч різких ліній, незвичайні фари з інтегрованими денними ходовими вогнями, ефектні задні ліхтарі вирізняють цей компакт з-поміж інших
Milano має безліч різких ліній, незвичайні фари з інтегрованими денними ходовими вогнями, ефектні задні ліхтарі 

Довжина моделі - 4,17 м, ширина 1,78 м, відтак, йдеться про компактний кросовер. Тим не менш, всередині - 400 літрів вантажного простору за задніми сидіннями (а це один з найкращих показників у класі). У кабіні - два 10,25-дюймових цифрових екрани — один призначений для водія, а інший служить центральним екраном інформаційно-розважальної системи.

На центральному тунелі можна побачити кілька кнопок, усі фізичні: кнопка увімкнення, селектор коробки передач і режимів водіння. Під елементами клімат-контролю знаходиться лоток для заряджання смартфонів, який також можна бездротовим способом підключити до інформаційно-розважальної системи, щоб скористатися Android Auto та Apple CarPlay.

На центральному тунелі можна побачити кілька кнопок, усі фізичні
На центральному тунелі можна побачити кілька кнопок, усі фізичні

Програмне забезпечення має інтерфейс на основі віджетів. У найпотужнішій версії додаються спортивні сидіння Sabelt - тут буде і велика кількість алькантари, та й інші елементи, що підкреслюють спортивний характер.

Компонування однакове для гібридної та електричної версії. "Електрички" оснащені одним двигуном з акумулятором на 54 кВт-год. У стандартній комплектації він генерує 156 кінських сил і має запас ходу 410 км за циклом WLTP.

Комплектація Veloce збільшує потужність до 240 к.с., а також пропонує механічний самоблокувальний диференціал із покращеним кермуванням, оновлену підвіску, великі гальма та згадані вище 20-дюймові колеса з високоякісними шинами. Alfa Romeo не згадує компроміс щодо запасу ходу, але всі електричні версії можуть швидко заряджатися від 10-80 відсотків за 30 хвилин на швидких зарядних пристроях постійного струму 100 кВт.

Топові комплектації матимуть 18-дюймові легкосплавні диски, спортивне матове покриття, салон з вінілу та тканини
Топові комплектації матимуть 18-дюймові легкосплавні диски, спортивне матове покриття, салон з вінілу та тканини

Гібрид базується на 1,2-літровому трициліндровому двигуні з турбонаддувом, а електромотор потужністю 21 кВт інтегрований у шестиступеневу трансмісію з подвійним зчепленням. Alfa Romeo говорить про загальну потужність 136 к.с., приводячи або передні колеса, або всі чотири в комплектації Ibrida Q4. На гібриді можна їхати в повністю електричному режимі, але виробник поки не вказав дистанцію.

Ціни також поки не оголошені, але відомо, що топові комплектації матимуть 18-дюймові легкосплавні диски, спортивне матове покриття, салон з вінілу та тканини, шкіряне кермо, сидіння водія з електрорегулюванням і масажем, 8-кольорове освітлення салону, системи безпеки 2-го водіння, камера заднього огляду на 180 градусів, двері багажника з електроприводом і доступ без ключа. Для електричної версії також пропонується трифазний бортовий зарядний пристрій на 11 кВт.

На український ринок виходить новий Hyundai Santa Fe: подробиці

Нагадаємо, Інформатор писав, що для водіїв, які полюбляють розкішні великі кросовери, є гарна новина - на український ринок виходить новий Hyundai Santa Fe. Авто зазнало кардинальних змін: воно зросло у розмірах, отримало новий дизайн та багатше оснащення. У нашій країні воно буде доступне у двох комплектаціях із додатковими опціями, і поки буде п'ятимісним, хоча згодом з'явиться й семимісний варіант.

Також ми розповідали, що Renault презентував рестайлінг моделі Captur. Це вже друге оновлення поточної генерації: таким чином, французський автовиробник подовжує термін життєвого циклу компактного кросовера. І варто зазначити, що автівка вийшла цікавою: її зовнішність суттєво змінилася, всередині вона стала сучасніше - а от палітру двигунів виробник не змінив: вони залишилися у бензинових, дизельних і газових версіях потужністю до 160 к.с.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.