Кросовер збудовано на платформі попередника, а свій дизайн він позичив, схоже, одразу в трьох автівок - усі три застарілі та не актуальні з точки зору зовнішності
У виробництво нарешті надійшов Subaru Forester VI покоління. Модель орієнтовано спершу на продаж у Північній Америці, згодом вона поступить у продаж для ширшого кола споживачів. З першого погляду можна сказати, що автівка поважнішала, збільшившись у просторі, та здорожчала. А дизайн свій вона позичила, схоже, одразу в трьох автівок - усі застарілі та не актуальні з точки зору зовнішньості.
Назвати "редизайном" зміни у зовнішньості Subaru Forester не повертається язик. По-перше, дизайнери обрали явно еволюційний шлях у розвитку моделі. По-друге, у цій еволюції модель явно зайшла кудись у глухий кут: свій дизайн авто явно позичило чи то в старого Ford Explorer (спереду), чи то в Toyota Rav4 (обводи збоку), чи то в Mitsubishi Outlander (ззаду).
Судіть самі: дизайнери явно ловили своє натхнення у "товаришів по парті", і загальне враження від зовнішнього виду машини складається не найкраще. "Лісове чудовисько" у кузові 2024 року ніби намалювали 10-15 років тому. Відтак, спроба "нарощення м'язової маси" за рахунок решітки радіатора та розширених крил Forester виглядає дешево та несучасно.
За габаритами авто майже не змінилося, надбавивши у довжину 1,5 см (4656 мм) та 1,3 см у ширину (1829 мм), залишивши попередню колісну базу (2670 мм) та висоту (1730 мм). Тобто надбавка у довжині сталася за рахунок звісів, а "улюблені" звіси Subaru - передні. Платформа залишилася від попередника.
Всередині дизайн більш вдалий, ніж було у попередника. Головна новинка - великий портретний тачскрін із діагоналлю 11,6 дюйма, як у молодшого Crosstrek. Але він буде таким лише на топових версіях - на "бюджетниках" стоятимуть два окремих 7-дюймових екранчики. Панель приладів - тільки аналогова, зате буде більше простору у салоні: судіть самі - об'єм багажника вже 2106 літри з задніми сидіннями.
Зі старту новий Subaru Forester запропонують лише з 2,5-літровим 180-сильним мотором, хоча пізніше з’явиться гібрид. Звісно, автомобіль зберіг варіатор і постійний повний привід. На автівку виросла й ціна, у США вона стартує з 31 тис доларів. Базова комплектація включає двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, камеру та набір систем безпеки. А найдорожчий варіант Touring (від $41 тис) оснащений безключовим доступом, шкіряним салоном, камерами кругового огляду, електроприводом крісел і дверей багажника, підігрівом крісел і керма.
Нагадаємо, Інформатор розповідав, що для водіїв, які полюбляють розкішні великі кросовери, є гарна новина - на український ринок виходить новий Hyundai Santa Fe. Авто зазнало кардинальних змін: воно зросло у розмірах, отримало новий дизайн та багатше оснащення. У нашій країні воно буде доступне у двох комплектаціях із додатковими опціями, і поки буде п'ятимісним, хоча згодом з'явиться й семимісний варіант.
Також ми писали про те, що Renault презентував рестайлінг моделі Captur. Це вже друге оновлення поточної генерації: таким чином, французський автовиробник подовжує термін життєвого циклу компактного кросовера. І варто зазначити, що автівка вийшла цікавою: її зовнішність суттєво змінилася, всередині вона стала сучасніше - а от палітру двигунів виробник не змінив: вони залишилися у бензинових, дизельних і газових версіях потужністю до 160 к.с.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.