Клієнт незадоволений тим, що при вході в "Приват24" надсилають підтвердження на смартфон - як це пояснюють у фінустанові

Читать на русском

У ПриватБанку розповіли, для чого потрібні відповідні дії

Читать на русском
ПриватБанк
ПриватБанк змусив чоловіка підтвердити вхід до "Приват24" за допомогою телефону

У ПриватБанку розповіли, для чого потрібні відповідні дії

Чоловік вважає, що у ПриватБанку зашкалює параноя. При вході у додаток "Приват24" йому шлють підтвердження на телефон. Він вважає такі дії не зручними, адже можна забути смартфон вдома, що з ним і сталося. Відповідну скаргу клієнт опублікував 11 червня на сайті "Мінфіну". У фінустанові зазначають, що такі дії необхідні, аби захистити користувачів від шахраїв. 

За словами чоловіка, раніше спокійно можна було брати в дорогу ноутбук і не напружуватися - ввів номер телефону та пароль при вході у "Приват24" й все. Тепер шлють обов'язкове підтвердження  на смартфон. 

"Приват24" стоїть як на ПК, так і на смартфоні. Раніше спокійно можна було брати в дорогу ноутбук і не напружуватися - ввів номер телефону та пароль при вході й все. Тепер при вході з ноутбука в "Приват24" шлють підтвердження для входу на смартфон. Вони реально ***? А якщо я забув смартфон вдома? І я потрапив у таку ситуацію. Підвів людину. Давно збирався попрощатися з цим відстійником. Настав час", - скаржиться клієнт.

Клієнти при вході у додаток "Приват24" мають підвердити свої дії шляхом отримання дзвінка
Клієнти ПриватБанку мають підтвердити вхід до "Приват24" за допомогою телефону

 Реакція ПриватБанку на скаргу клієнта

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там вказують, що відповідні дії потрібні, щоб вберегти клієнтів від шахрайства. 

"Для входу в "Приват24" має бути активний мобільний телефон. Це зроблено, щоб вберегти вас від шахрайства, та ви не зазнали матеріальної шкоди. Якщо ви не можете отримати повідомлення або дзвінок, можливо змінити спосіб підтвердження по пін-коду до картки", - заявили у ПриватБанку. 

Для внесення змін рекомендують звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку. Фахівці працюють 24/7 та допоможуть розв'язати питання у будь-який час.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.