Одеситці заблокували три картки ПриватБанку при спробі отримати кошти - що вирішив суд

Читать на русском

Окрім карток жінці заблокували додаток "Приват-24"

Читать на русском
ПриватБанк
Жінка вимагає ПриватБанк розблокувати картки

Окрім карток жінці заблокували додаток "Приват-24"

Жінка намагалася зняти кошти в інтернеті, але їй тричі блокували картки ПриватБанку. У фінустанові пояснюють, що відповідні дії відбулися за її вини, оскільки вона передала третім особам інформацію по своєму рахунку. Про це йдеться у рішенні Суворовського районного суду Одеси, опублікованого 28 травня 2024 року.

У вересні 2022 року жінці заблокували дві картки ПриватБанку через втручання шахраїв, коли вона намагалась отримати гроші в інтернеті. 30 червня 2023 року клієнтка отримала тільки одну картку для виплат. 3 липня 2023 року рахунок знову був заблокований, а також акаунт "Приват-24".

Жінка вказує, що у ПриватБанку є валютний рахунок на її ім'я, але фінустанова приховує від неї її законні кошти, не надає інформації. У неї є віртуальна картка Didgital з 200 тисячами гривень, яка діє до квітня 2024 року. В телефонній розмові співробітник ПриватБанку пояснив, що у неї відсутній депозит, а також немає віртуальної картки діджитал. 

"Клієнтка не підтвердила платіж з картки на суми 595 гривень за 2022-09-08 15:48:27 через E3D_SECURE ID заявки в ПК Промінь При комунікації, в неї не було чіткого розуміння про те, що подібні схеми є шахрайськими. Їй пояснили, що оскільки дані були надані по картці третім особам, тому її необхідно перевипустити. Жінка почала запитувати про виплати через ПриватБанк, після пояснень, що це виключно шахрайські схеми і їй потрібно звернутись у відділення банку для перевипуску карток і розблокування додатка Приват 24, кинула слухавку. На підставі даної розмови оператор заблокував картки та додаток "Приват-24". Блокування картки для виплат відбулося за вини позивачки, оскільки вона передала третім особам інформацію по своїй картці, а також мала намір і далі продовжувати переходити на шахрайські сайти для отримання вигаданих переводів та фінансових допомог", - заявили у ПриватБанку. 

Вимоги жінки: 

  • видати в паперовій формі договір про відкриття рахунку у 2023 році,
  • надати інформацію по всіх рахунках на її ім'я, а також по валютному рахунку і депозитному,
  • надати доступ до моїх рахунків,
  • розблокувати картки,
  • надати інформацію про перекази на рахунок, а також Westen Union,
  • надати інформацію про віртуальну картку Didgital.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона не надала доказів в обґрунтування своїх вимог.

"На судовому засіданні 21.05.2024 року на питання суду жінка пояснила, що не отримувала від ПриватБанку картки, також зазначила, що не відкривала рахунки у ПриватБанку, вважає що їх відкрито на її ім'я іншими особами. В матеріалах справи відсутні письмові відомості про відкриті рахунки на ім'я позивачки", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.