Клієнт Ощадбанку з Запоріжжя отримав повідомлення про списання з рахунку 18 993 гривень - чи повернув суд кошти

Ощадбанк не надав суду будь-яких доказів стосовно того, що чоловік порушив умови та правила надання банківських послуг, оскільки своїми діями сприяв незаконному використанню інформації, яка дала змогу ініціювати третій особі (третім особам) проведення платіжних операцій

Ощадбанк
Чоловік втратив з картки Ощадбанку кошти у розмірі 18 993 гривень

Чоловік втратив з картки в Ощадбанку кошти у загальній сумі 18 993 гривень. Оскільки проведення транзакції він не здійснював та нікого не уповноважував, негайно повідомив на гарячу лінію АТ «Ощадбанк» для скасування виконаної операції й блокування рахунку. Про це йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Запоріжжя, опублікованому 22 серпня 20224 року.

20.03.2024 року близько 15:11 на фінансовий телефон чоловіка надійшло повідомлення про зняття з його карткового рахунку однією транзакцією 18 800 гривень + 193 гривень комісії банку, що в загальній сумі складає 18 993 гривень. Він звернувся до філії Запорізького обласного управління АТ «Ощадбанк» з заявою про переказ на його рахунок суми 18 800 гривень коштом власних коштів банку, а також сплати йому пені в розмірі 0, 1 відсотка суми неналежного переказу за кожний день, починаючи від дня неналежного переказу до дня повернення відповідної суми на його рахунок. Ця заява була отримана банком 26.03.2024 року, проте відповіді не отримав.

"Судом встановлено, що позивач 20.03.2024 року, як тільки було здійснено неналежний платіж, звернувся на гарячу лінію банку з вимогою скасування транзакції, блокування картки та до правоохоронних органів з приводу вчинених стосовно нього шахрайських дій, а 25.02.2024 року звернувся з письмовою заявою до філії Запорізького обласного управління АТ «Ощадбанк» з заявою про переказ на його рахунок суми 18 800 гривень користуючись з власних коштів банку, а також сплати йому пені в розмірі 0, 1 відсотка суми неналежного переказу за кожний день, починаючи від дня неналежного переказу до дня повернення відповідної суми на його рахунок. Ця заява була отримана банком 26.03.2024 року, проте відповіді він не отримав", - вказується у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» зобов'язали повернути безпідставно списані з банківського дебетового карткового рахунку кошти в розмірі 18 993 гривень шляхом їх відновлення на банківському рахунку. З фінустанови на його користь стягнуть пеню за здійснення неналежного переказу у розмірі 1 063 гривень.

"Суд дійшов висновку, що відповідач не надав суду належних і допустимих доказів на спростування доводів позивача, не довів, що позивач, як власник картки (карток), своїми діями чи бездіяльністю сприяв у доступі до його карткового рахунку (карткових рахунків) чи надав інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube