Клієнтку Ощадбанку попередили про блокування кредитки та списали 43 750 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Жінка звернулась до відділення Ощадбанку, щоб заблокувати рахунок та скасувати усі видаткові операції, оскільки їй прийшло повідомлення про списання коштів

Читать на русском
Ощадбанк
Невідомі особи зняли кошти у розмірі 43 750 гривень з кредитної картки клієнтки Ощадбанку

Жінка звернулась до відділення Ощадбанку, щоб заблокувати рахунок та скасувати усі видаткові операції, оскільки їй прийшло повідомлення про списання коштів

Жінка отримала на свій телефон дзвінок про блокування картки Ощадбанку. Згодом у відділенні вона дізналась про списання кредитних коштів на загальну суму 43 750 гривень. Вона звинувачує фінустанову в бездіяльності та вимагає повернути кошти. Про це вказується у рішенні Козелецького районного суду Чернігівської області, опублікованому 28 лютого 2024 року. 

Невідома особа, таємно, 24 лютого 2023 року о 15:15 з банківської карти АТ "Ощадбанк", яка належить жінці, викрала кошти в сумі 43 750 гривень. Вона звернулась до відділення, щоб заблокувати рахунок та скасувати усі видаткові операції, оскільки їй прийшло повідомлення про списання коштів. У фінустанові менеджер повідомив, що кошти переказали на картку іншого банку.

"Клієнтка повідомила сторонній особі одноразовий код доступу, і як наслідок, саме після цього 24 лютого 2023 року о 15:14:51 та 15:15:21 відбулись операції зі списання коштів з її рахунку. Відтак, несанкціоновані перекази коштів 24 лютого 2023 року сталися в результаті розголошення нею своїх персональних даних", - заявили в Ощадбанку. 

На допиті у поліції жінка розповіла, що 24 лютого 2023 року о 15:16 на телефон надійшов дзвінок, під час якого невідомий чоловік повідомив, що її картка заблокована. О 15:18 та 15:22 дзвінки повторилися. Після цього вона пішла до банку та дізналася, що з картки перерахували кредитні кошти 28 тисяч гривень та 15 750 гривень. 

Рішення суду 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона розголосила інформацію, зокрема, код, отриманий від АТ "Ощадбанк", що дало змогу ініціювати від її імені платіжні операції.

"Вхід до системи дистанційного банківського обслуговування, операції переказу коштів здійснені коректно, що було можливо лише за наявності смс-паролів, які направлялися на фінансовий телефон позивачки і були відомі виключно їй. Оскільки у банку були всі підстави виконати розпорядження власника рахунку про переказ коштів, який був належним чином ідентифікований, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову" - наголосили у суді. 

З 25 січня до 20 травня ми переживаємо складний період, який ще поглиблюється геополітичними та енергетичними аспектами. Багато людей відзначили збільшення депресивних станів від середини листопада до сьогодні. Про це та багато інше ми поговоримо з Владиславом Грицаєм. Також не обійдемо увагою тему енергії, яку ми направляємо у гнів на Росію, хоча вона могла б мати інші перспективи. Приєднуйтеся до перегляду, обіцяємо цікаву дискусію.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.