Наступного дня після заправки автівки чоловік не зміг завести двигун
Чоловік заїхав на АЗС ОККО для заправки автівки. Він замовив бензин Pulls A-95 в кількості 25 літрів та заплатив за це 1 300 гривень. Однак згодом з'ясувалось, що транспортний засіб заправили дизпаливом. Клієнт вимагає компенсацію у розмірі 33 533 гривень. Про це вказується у рішенні Любарського районного суду Житомирської області, опублікованому 17 квітня 2023 року.
Чоловік користується автомобілем Volkswagen Touran з бензиновим двигуном. 18.10.2022 року він заїхав на АЗС ТОВ "ОККО-ДРАЙВ" для заправки бензином Pulls A-95. Зупинившись біля паливної колонки №2 вийшов зі свого автомобіля та встановив пістолет №3, над яким було вказано (маркером) назву пального - Pulls A-95, в горловину бака. Підійшовши на касу клієнт замовив бензин Pulls A-95 в кількості 25 літрів, здійснив розрахунок у готівковій формі, що підтверджується чеком на суму 1 300 гривень. Повернувшись до транспортного засобу автозаправник вже заправляв його автомобіль.
Чоловік приїхавши від заправки до свого місця проживання автомобіль в цей день більше не використовував. Наступного дня завести двигун не вдалося, оскільки транспортний засіб знаходився у несправному стані через потрапляння в паливну систему дизельного пального.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не довів, що його автомобіль заправили дизельним пальним, а не замовленим бензином. Також не надано доказів, що саме неправомірними діями ТОВ "ОККО-ДРАЙВ" спричинено шкоду.
"За викладених обставин, встановивши те, що позивач не надав належних і допустимих доказів на підтвердження заподіяння йому шкоди неправомірними діями відповідача, відтак суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позову за недоведеністю заявлених вимог", - наголосили у суді.
У Кабміні існують різні системи автоматичного обчислення, такі як СМ КОР, які вже використовуються на митниці та в податковій. Однак, у Бюро Економічної Безпеки ще не розпочали використання аналітики та індикаторів. Чому так сталося і які можливі наслідки цієї бездіяльності? Думкою на цей рахунок поділиться голова Ради громадського контролю БЕБ України, Тарас Котов. Дізнайтеся більше у нашому відео.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.