Клієнту ОККО випадково заправили автівку дизпаливом замість бензину, чи отримав він компенсацію через суд

Наступного дня після заправки автівки чоловік не зміг завести двигун

Пальне
Чоловік вимагає від ОККО компенсацію, бо його автівку заправили дизельним пальним, а не Pulls A-95

Чоловік заїхав на АЗС ОККО для заправки автівки. Він замовив бензин Pulls A-95 в кількості 25 літрів та заплатив за це 1 300 гривень. Однак згодом з'ясувалось, що транспортний засіб заправили дизпаливом. Клієнт вимагає компенсацію у розмірі 33 533 гривень. Про це вказується у рішенні Любарського районного суду Житомирської області, опублікованому 17 квітня 2023 року.

Чоловік користується автомобілем Volkswagen Touran з бензиновим двигуном. 18.10.2022 року він заїхав на АЗС ТОВ "ОККО-ДРАЙВ" для заправки бензином Pulls A-95. Зупинившись біля паливної колонки №2 вийшов зі свого автомобіля та встановив пістолет №3, над яким було вказано (маркером) назву пального - Pulls A-95, в горловину бака. Підійшовши на касу клієнт замовив бензин Pulls A-95 в кількості 25 літрів, здійснив розрахунок у готівковій формі, що підтверджується чеком на суму 1 300 гривень. Повернувшись до транспортного засобу автозаправник вже заправляв його автомобіль.

Чоловік приїхавши від заправки до свого місця проживання автомобіль в цей день більше не використовував. Наступного дня завести двигун не вдалося, оскільки транспортний засіб знаходився у несправному стані через потрапляння в паливну систему дизельного пального.

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не довів, що його автомобіль заправили дизельним пальним, а не замовленим бензином. Також не надано доказів, що саме неправомірними діями ТОВ "ОККО-ДРАЙВ" спричинено шкоду.

"За викладених обставин, встановивши те, що позивач не надав належних і допустимих доказів на підтвердження заподіяння йому шкоди неправомірними діями відповідача, відтак суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позову за недоведеністю заявлених вимог", - наголосили у суді. 

У Кабміні існують різні системи автоматичного обчислення, такі як СМ КОР, які вже використовуються на митниці та в податковій. Однак, у Бюро Економічної Безпеки ще не розпочали використання аналітики та індикаторів. Чому так сталося і які можливі наслідки цієї бездіяльності? Думкою на цей рахунок поділиться голова Ради громадського контролю БЕБ України, Тарас Котов. Дізнайтеся більше у нашому відео.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube