Львів'янка придбала в Ашані мультиварку, яка не працювала - чи повернув суд кошти

Близько двох тижнів товар знаходився не розкритим і жінка ним не користувалася

Ашан
Жінка через суд вимагає стягнути з гіпермаркета "Ашан" на її користь вартість товару неналежної якості, а саме: мультиварки RMC 4108 ціною 1 339 гривень

Жінка придбала в "Ашані" мультиварку за 1 339 гривень 8 вересня 2022 року. Однак під час першого вимкнення вона не працювала та вказувала помилку. Громадянка вимагає гіпермаркет повернути кошти за товар неналежної якості.

Про це вказується у рішенні Шевченківського районного суду Львова. Жінка придбала в гіпермаркеті "Ашан" мультиварку RMC 4108 за 1 339 гривень. Це підтверджується фіскальним чеком, а також гарантією на товар. 

Близько двох тижнів товар знаходився не розкритим і жінка ним не користувалася. Під першого ввімкнення мультиварка не працювала та вказувала помилку Е-2, що виникає при короткому замиканні теплового датчика. Їй довелося звернутися до гіпермаркету "Ашан" з вимогою про повернення коштів за товар неналежної якості. Громадянці повідомили, що та звернулася після 14 денного терміну, у який можна повернути товар. 

"Жінка звернулася на пункт обслуговування клієнтів гіпермаркету "Ашан" з проханням повернути мультиварку RMC 4108, як товар належної якості. При цьому, з часу покупки, а саме 08.09.2022 року пройшло більше ніж 14 днів. Таким чином, строк встановлений ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-ХІІ від 12.05.1991 протягом якого споживач має право на обмін товару належної якості минув. З огляду на це, відповідач не мав законних підстав для оформлення повернення товару позивачу. Вона не зверталася до будь-яких спеціалізованих сервісних організацій для визначення факту поломки, причин або ремонту", - зазначили у гіпермаркеті "Ашан".

Яким було рішення суду? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Законом чітко визначено порядок обміну товару належної якості на аналогічний у продавця, який не повинен перевищувати 14 днів з моменту придбання товару, однак вона визначеного строку не дотрималася.

"Оскільки позивачка не дотрималася строків, відповідно до ч. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" щодо обміну чи оформлення повернення товару, крім того, доказів про наявність істотних недоліків придбаного товару нею надано не було, тому підстав для задоволення позову суд не вбачає, а також роз'яснює їй, що вона в межах строку гарантійного талона придбаної мультиварки має право на її гарантійне обслуговування, якщо потреба у такому існує", - наголосили у суді. 

Майстерність фальшивомонетників зросла в рази - підробити можуть будь-яку купюру, ще й так, що її приймають термінали поповнення. Як виявити фальшивку, розповідає фахівчиня з криміналістичної лабораторії Вікторія Куликовська.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube