Мешканець Полтави не зміг на Укрпошті отримати посилку з iPhone, бо її видали іншій особі - чи стягнув суд компенсацію

Читать на русском

Чоловік, який не зміг отримати свою посилку на Укрпошті, вимагає компенсацію у розмірі 63 135 гривень

Читать на русском
Укрпошта
Чоловік не зміг отримати свою посилку з iPhone, бо працівник Укрпошти видав її іншій особі

Чоловік, який не зміг отримати свою посилку на Укрпошті, вимагає компенсацію у розмірі 63 135 гривень

Чоловік на сайті OLX замовив телефон iPhone 11 Pro Max 64GB вартістю 13 тисяч гривень. Він звернувся до відділення Укрпошти для отримання відправлення, однак йому відмовили, бо видали посилку іншій особі. Про це йдеться у рішенні Октябрського районного суду Полтави, опублікованому 17 червня 2024 року.

5 лютого 2022 року через OLX-доставку чоловік замовив телефон iPhone 11 Pro Max 64GB, вартістю 13 тисяч гривень з доставкою товару «Укрпоштою». Вартість замовлення була сплачена передплатою, що підтверджується квитанцією Монобанку. Товар надіслали 07.02.2022 року зі Світловодська за поштовим відправленням. Під час відвідування поштового відділення, йому повідомили, що він «вже отримав посилку».

22 лютого 2022 року чоловік звернувся з заявою до Укрпошти про відшкодування матеріальних збитків, на що більше ніж через місяць отримав листа - відмову. Він просить стягнути на його користь компенсацію у розмірі 63 135 гривень. 

"10.02.2022 року відправлення надійшло до МВПЗ Полтава, згідно з поясненнями оператора МВПЗ Полтава, клієнт продиктував номер телефону та свої дані, за номером телефону по програмі підтяглася інформація про посилку. Оператор попросила пред'явити документ, який посвідчує його особу, він пред'явив документ, це був паспорт нового зразка у формі ID-картки. Відповідно до Порядку пересилання відправлень «Укрпошта Експрес» отримувачу запропонували оглянути поштове відправлення, перевіривши вміст вирішив його отримати. Оператор повторно звірила дані зазначені на накладній до відправлення Експрес, а саме: ШКІ, ПІБ отримувача з паспортом предявленим отримувачем, після чого вручив  поштове відправлення", - пояснили в Укрпошті. 

Згодом до відділення звернувся інший клієнт для отримання цього ж відправлення. Він повідомив оператора про те, що хоче отримати відправлення, але в нього додаток Дія та продиктував оператору номер телефону, але інформація була відсутня, коли продиктував номер посилки, програма відобразила, що дане відправлення вручено. На документі про отримання є підпис, але не його.

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Його доводи про те, що оператор при видачі посилки належним чином не перевірив особу одержувача, що призвело до видачі відправлення сторонній особі, ґрунтуються на припущеннях.

"Провини АТ «Укрпошта», з огляду на вищевикладене немає, оскільки оператор видав поштове відправлення за паспортом громадянина України, як передбачено п. 89 Правилами надання послуг поштового зв'язку та п. 7.2. Порядку пересилання відправлень «Укрпошта Експрес», до кола обов'язків представника АТ "Укрпошта" не входить перевірка дійсності та належності паспорта, у нього немає таких компетенцій і технічних засобів, щоб перевіряти справжність паспорта громадянина України, він може лише зіставити ПІБ з паспорта та ПІБ зазначеного одержувача у накладній, а тому доводи позивача про те, що представник АТ "Укрпошта" при видачі поштового відправлення належним чином не перевірив особу одержувача, що призвело до втрати посилок є хибними. Тобто жодних порушень закону чи договору з боку АТ "Укрпошта" не відбулося, протиправності поведінки та причинно-наслідкового зв'язку між його протиправною поведінкою та завданими збитками не доведено, а тому правових підстав для настання для АТ «Укрпошта» наслідків у вигляді відшкодування шкоди не вбачається", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.