Монобанк вимагає клієнта повернути борг, але той вказує, що не причетний до зникнення 43 433 гривень - на чий бік став суд

Клієнту Монобанку стало відомо, що без його згоди зняли 43 433 гривень

Монобанк
Клієнт Монобанку вимагає повернути йому на рахунок 43 433 гривень

Монобанк через суд вимагає клієнта повернути заборгованість. Його телефон прив'язаний до рахунку заблокували та видали іншу картку. Він не давав згоди на зняття коштів на суму 43 433 гривень. 

Про це йдеться у рішенні Заводського районного суду Миколаєва. Монобанк вимагає стягнути з чоловіка заборгованість. Вказується, що фінустанова виконала взяті на себе зобов'язання за договором, надало у розпорядження кредитні кошти. Клієнт своєчасно не надав кошти для погашення заборгованості за кредитом.

Чоловік просить Монобанк повернути 43 433 гривень на рахунок зі скасуванням нарахованих на вказану суму відсотків, пені (штрафні санкції), у період починаючи з 23 вересня 2021 року та компенсувати моральну шкоду в розмірі 5 тисяч гривень. 23.09.2021 року він помітив блокування його мобільного номеру прив'язаного до Монобанку. Додзвонившись з іншого номеру до фінустанови стало відомо, що за заявою змінили номер телефону та видали іншу картку, здійснили додаткове кредитування на суму 33 800 гривень. Клієнт дій зі зміни номера, видачі нової картки, додаткового кредитування не вчиняв. З нової картки з банкоматів без його згоди зняли 43 433 гривень.

Що вирішив суд? 

Суд відмовив Монобанку в задоволенні позову. Однак вимоги за зустрічним позовом клієнта - задовольнили. Фінустанову зобов'язали повернути йому 43 433 гривень на рахунок зі скасуванням нарахованих на вказану суму відсотків, пені (штрафні санкції), нарахованих у період починаючи з 23 вересня 2021 року, а також компенсувати заподіяну моральну шкоду в розмірі 5 тисяч гривень. 

"Банк не довів вчинення клієнтом дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера (коду) або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за кредитною карткою; збільшення кредитного ліміту, зняття коштів з рахунку відбулося не за його розпорядженням і він не повинен нести відповідальності за такі операції. Помітивши безпідставне списання (перекази, зняття) коштів, він повідомив банк про цей факт та звернувся до поліції. Суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення первісних позовних вимог АТ "Універсал Банк" про стягнення заборгованості", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube