Кожному водію запропонують умови страхування з урахуванням кількості аварій у минулому.
Після ухвалення нового закону про «автоцивілку» в Україні мають оновити Єдину базу даних договорів обов’язкового страхування авто. Моторне (транспортне) страхове бюро з боку НБУ чекає трансформація – впровадження дворівневої системи корпоративного управління. Загалом оновлення умов роботи ринку автотранспортного страхування – це вимоги на шляху України до євроінтеграції. Про це Національний банк повідомив 18 червня 2024 року.
Національний банк був учасником розробки законопроєкту та впровадженню змін у ринку «автоцивілки». Регулятор виділяє головні новації, які змінять підходи до страхування:
Нагадаємо, що новий закон про «автоцивілку» вступить в дію з 1 січня 2025 року. Що робитиме до цього часу НБУ:
Президент Володимир Зеленський у вівторок, 18 червня, підписав "закон про ДТП". Йдеться про законопроєкт під номером 8300, який передбачає обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Документ замінить закон, який діяв в Україні з 2005 року.
Після підписання закону, з 1 січня 2025 року ліміти становитимуть 500 тисяч гривень на потерпілого (до 5 мільйонів гривень на одне ДТП) та 250 тисяч на майно (1,25 мільйона гривень на ДТП).
Та це ще не все. З 1 січня 2026 року (але не раніше скасування воєнного стану) суми щодо шкоди життю та здоров'ю збільшуються до 1 мільйона гривень на потерпілого та аж 20 мільйонів на страховий випадок. За шкоду, завдану майну потерпілих осіб - до 2 мільйонів на випадок.
Також впродовж чотирьох років після вступу України в ЄС суми за шкоду життю і здоров’ю збільшаться до 52 мільйонів гривень на особу та 258 мільйонів за один страховий випадок. Відповідно, за майно сума зросте до 52 мільйонів.
Інформатор писав, що "автоцивілка" в Україні здорожчає.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.