Одесит вимагає компенсацію у розмірі 50 400 гривень від Епіцентру за хамську поведінку працівників - яким було рішення суду

Читать на русском

Чоловік вважає, що керівник відділу побутової техніки у грубій формі відмовив у компенсації моральної шкоди, а ставлення працівників магазину до нього було таке як до заподіювача шкоди, а не потерпілого, що завдало йому додаткових моральних страждань

Читать на русском
Епіцентр
Чоловік придбав у Епіцентрі несправний вентилятор та нарвався на хамську поведінку працівників

Чоловік вважає, що керівник відділу побутової техніки у грубій формі відмовив у компенсації моральної шкоди, а ставлення працівників магазину до нього було таке як до заподіювача шкоди, а не потерпілого, що завдало йому додаткових моральних страждань

Чоловік придбав у Епіцентрі вентилятор за 648 гривень. Йому повернули кошти, однак під час з'ясування ситуації він натрапив на хамську поведінку працівників та зажадав компенсацію у розмірі 50 400 гривень. Про це йдеться у рішенні Приморського районного суду Одеси, опублікованому 29 квітня 2024 року. 

17.07.2021 року чоловік придбав в магазині ТОВ «Епіцентр К» підлоговий вентилятор за 648 гривень. Після складання і його підключення виявилося, що він не працює. Через тиждень громадянин приїхав в той же магазин для заміни несправного товару на належної якості. Працівники відділу побутової техніки перевірили та заявили своєму керівнику, що товар дійсно має істотні недоліки, допущені виробником, повідомивши про неможливість замінити вентилятор таким самим, у зв'язку з відсутністю в продажу та запропонували повернути гроші за неякісний товар.

При цьому, чоловік вважає, що керівник відділу у грубій формі відмовив у компенсації моральної шкоди, а ставлення працівників магазину до нього було таке як до заподіювача шкоди, а не потерпілого. Це завдало йому додаткових моральних страждань.

28.07.2021 на його картковий рахунок надійшло 648 гривень від ТОВ «Епіцентр К». Він стверджує, що через придбання неробочого вентилятора, на який розраховував у спекотну пору року, отримав сильне розчарування в придбаному товарі (ментальні страждання) та відчував в цей період дискомфорт при високій емпіричній температурі у квартирі та змушений був змінити в цей період звичайний життєвий уклад.

"Посилання позивача на виявлення недоліків придбаного товару в день покупки викликає сумніви, оскільки позивач звернувся до магазину з приводу заміни товару лише через тиждень, хоча мав усі можливості зробити це в той же день, оскільки режим роботи магазину був до 21:00, а він придбав товар лише о 13:46, але з незрозумілих причин не зробив цього. Попри це, 24.07.2021 року в день його звернення щодо обміну або повернення товару, у зв'язку із відсутністю аналогічного товару для здійснення обміну, прийнято рішення про повернення коштів, сплачених за товар", - заявили в Епіцентрі. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не довів як наявності самої моральної шкоди, протиправних дій ТОВ «Епіцентр К», так і причинного зв'язку між ними. Сам лише факт придбання товару неналежної якості не свідчить про заподіяння моральної шкоди споживачеві та вимагає встановлення складу правопорушення, який за обставинами даної справи не встановлений.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.