Ощадбанк закріпив телефон клієнта за іншою людиною і відправив самостійно шукати незнайомця

Читать на русском

Клієнт Ощадбанку не міг зареєструвати свій номер як фінансовий, бо його присвоїли інший людині

Читать на русском
Клієнт Ощадбанку розповів, з якими труднощами він зіткнувся при реєстрації фінансового номера
Ощадбанк

Клієнт Ощадбанку не міг зареєструвати свій номер як фінансовий, бо його присвоїли інший людині

Клієнт Ощадбанку зіткнувся з проблемою, коли спробував зареєструвати мобільний номер у якості фінансового. За словами чоловіка, номер без його відома присвоїли іншому клієнту Ощадбанку. Хоча у компанії мобільного оператора чоловіку підтвердили, що він є єдиним власником цього номеру. У результаті в службі підтримки клієнту порадили самостійно шукати незнайомця. 

Як передає портал Мінфін, клієнт банку не зрозумів, як це відбулося. Адже при реєстрації номера в якості фінансового на телефон повинне надходити підтвердження з кодом. Водночас чоловік не отримував жодних сповіщень, а його номер все одно закріпили за іншою людиною. Коли клієнт звернувся до банку, то йому порадили "оригінальний" спосіб вирішення проблеми - самостійно шукати цю незнайому людину, за якою закріпили його номер телефону.     

Чоловік лишився незадоволений тим, що банк спробував перекласти на нього відповідальність. Він додав, що якщо проблема не вирішиться - він буде готовий звертатися до суду. Проте згодом відреагували у пресслужбі Ощадбанку.   

Представники фінустанови зазначили, що таке могло статися тільки у випадку, якщо раніше інший клієнт під час відкриття рахунку в нашому банку вказав саме цей номер телефону як свій фінансовий. Для того, щоб вирішити цю проблему, у банку порадили зателефонувати саме з цього номеру до контакт-центру Ощаду: там оператор зафіксує відповідне звернення і передасть в роботу відповідним підрозділам банку. При цьому юристи не бачать універсального рішення, щоб убезпечитися від дублювання номера.

Що таке фінансовий номер телефону?

Фінансовий номер - це номер мобільного телефону, який верифікований банком. Цей номер підтверджується кодом, який клієнту надсилають у вигляді  SMS-повідомлення. Фінансовий номер потрібен для того, щоб клієнт міг користуватися послугами банку, без необхідності йти до відділення. Цей номер потрібен:

  • для віддаленої ідентифікації під час звернення до банку;
  • для реєстрації в мобільному банкінгу;
  • для підключення банківських послуг; для отримання кодів підтвердження операцій;
  • для отримання SMS-повідомлення щодо руху коштів.

У нашому інфраструктурному огляді з Павлом Авдокушиним отримаємо важливі деталі щодо заміни частини тунелю між станціями метро «Либідська» та «Деміївська». Відкриємо завісу навколо технології, яку використовуватимуть, та дізнаємось, скільки часу знадобиться на цей важливий етап реконструкції.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.