Відтепер дистанційні функції на кшталт розблокування автівки, запуска без ключа тощо, стали платними, і це вже викликало обурення у соцмережах
Відтепер Mazda стягуватиме 10 доларів на місяць зі своїх клієнтів за доступ до функцій на кшталт дистанційного доступу без ключа. Упродовж трьох років вони були безплатними для власників авто компанії. Проте тепер дистанційні функції - розблокування, запуск тощо - стали платними, і це вже викликало обурення у соцмережах.
Mazda пропонує своїм клієнтам "комерційний" набір функцій Mazda Connected Services, що включає дистанційне розблокування, дистанційний запуск, звіти про справність автомобіля тощо. Власники нових авто упродовж перших трьох років після придбання могли користуватися цими інструментами безплатно. Утім тепер для перших з них трирічний термін безплатного обслуговування спливає, і Mazda почала повідомляти, що надалі стягуватиме за них плату.
Водіям залишається або почати сплачувати по 10 доларів на місяць, або ж позбутися цих інструментів. У Mazda днями провели розсилку клієнтам листа про переведення функцій до "комерційного" пакету.
"Як цінному члену сім'ї Mazda, ми хочемо повідомити вам, що ваша безплатна 3-річна пробна версія Mazda Connected Services закінчиться через 60 днів", — йдеться в повідомленні.
Слід додати, що клієнти не були раді отримати подібні листи. Користувачі масово висловлюють своє обурення в соцмережах, але компанія наголошує, що одразу рекламувала ці інструменти як лише тимчасово безплатні.
"З моменту запуску Mazda Connected Services у 2019 році в рекламі для клієнтів ми казали, що вони отримають безплатну 3-річну пробну версію Mazda Connected Services, після чого потрібно буде заплатити, щоб продовжити доступ до Connected Services", — наголошує компанія в коментарі Carscoops.
Mazda — не єдиний автовиробник, що стягує з клієнтів плату за надання додаткових послуг. Зокрема, Tesla пропонує своє програмне забезпечення для допомоги водієві Full Self-Driving (FSD) на умовах щомісячної підписки чи одноразової плати. У квітні Tesla знизила ціну на програмне забезпечення для автономного водіння з 12 000 до 8 000 доларів за одноразовою платою та зі 199 до 99 доларів США за місячною підпискою. Також компанія запропонувала безплатне тестування. Утім 98 відсотків клієнтів, які скористалися безплатною пробною версією, вирішили не платити.
Нагадаємо, Інформатор розповідав, що у США вибухнув скандал, пов'язаний з використанням де-факто рабської праці автовиробниками. Влада звинувачує BMW і Jaguar Land Rover: як з'ясував фінкомітет Сенату США, компанії закуповували компоненти у постачальника, який раніше був викритий у застосуванні примусової праці уйгурів. Згідно з цим звітом, BMW відвантажила щонайменше 8000 автомобілів Mini, що містили всередині заборонені компоненти.
Також ми писали про те, яку ексклюзивну іграшку для багатіїв створили компанії Morgan та Pininfarina. Йдеться про спеціальне авто з назвою "Midsummer": його тираж не перевищить 50 одиниць, а робитимуть авто вручну у алюмінієвому кузові та з дерев'яним оздобленням салону. Як очевидно для автолюбителів, у якості основи для автівки послужив Morgan Plus Six - а під її капотом розмістили шестициліндровий двигун від BMW.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.