ПриватБанк дозволив вкрасти з карти клієнтки майже 16 тисяч гривень, попри ліміт оплати в інтернеті - реакція фінустанови

ПриватБанк повідомив клієнтку про списання коштів з її рахунку в розмірі майже 16 тисяч гривень лише через 4 години

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила з рахунку майже 16 тисяч гривень, їх витратили на оплату реклами у соціальній мережі Facebook

З рахунку жінки у ПриватБанку списали кошти у розмірі 16 тисяч гривень на оплату реклами у соціальній мережі Facebook. Однак вона не давала згоди на цю транзакцію. Клієнтка вважає, що фінустанова не зробила нічого для збереження її коштів. Відповідна скарга опублікована 19 серпня на сайті "Мінфіну".

Вона зазначає, що списання коштів відбулося 14 серпня 2024 року. ПриватБанку проінформував клієнтку про цю транзакцію лише через 4 години.

"14 серпня 2024 року з моєї карти було несанкціоновано виведено 16 тисяч гривень на оплату рекламних послуг Facebook, хоча я не давала згоди на це, не була проінформована про ці оплати й взагалі нічого не знала. Оплати були проведені вісьма однаковими платежами протягом 10 хвилин (о 08:51), а ПриватБанк про це повідомив мене через 4 години після цього (десь о 12:50). Банк не заблокував платежі, не повідомив мене про підозрілі дії, просто дозволив зняти кошти. При чому, що у мене був ліміт на оплату в інтернеті 2 тисячі гривень на добу. ПриватБанк не зробив нічого, щоб зберегти мої кошти. Якби можна було прикріпити фото, я б показала вам все", - скаржиться жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки 

У ПриватБанку вказують, що оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то CVV-код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти).

"Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад: тут і тут. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (повідомлення на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку", - розповіли у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube