ПриватБанк розірвав договір із клієнтом: у банку пояснили, що треба робити, щоб не потрапити в таку халепу

Клієнт ПриватБанку поскаржився на розірвання договору без пояснень, у банку відповіли на претензію

ПриватБанк без пояснень розірвав із клієнтом договір про обслуговування, що робити в таких випадках
ПриватБанк

Клієнт фінустанови спробував увійти в Приват24, але побачив, що в застосунку знову потрібна авторизація. Проте під час спроби повторного ходу виявилося, що представники ПриватБанку вирішили розірвати з ним договір. У банку пояснили, що робити в такій ситуації. Про це клієнт ПриватБанку написав у відгуку на порталі Мінфін 21 березня.

За його словами, він намагався отримати відповідь щодо причин розірвання договору в онлайн службі підтримки. Проте там йому відповідь не надали і відправили "розбиратися у відділення". Чоловік зазначив, що в нього зараз немає можливості особисто йти до відділення, а онлайн - йому нічим не можуть допомогти. У результаті він залишився з заблокованими коштами і без банківських карт. 

Представники ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта. Вони підкреслили, що фінустанова працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Також зазначається, що банк зобов'язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

У випадку, якщо банк розірвав договір із клієнтом, то обслуговування в цієї особи буде обмежене. При розірванні ділових відношень клієнт має можливість переказати залишки коштів з рахунку до іншого банку. 

Для того, щоб перерахувати кошти на рахунок іншого банку, потрібно звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку, маючи при собі такі документи:

  • реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я; документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
  • документи, що посвідчують особу;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
  • заяву про перерахування залишків коштів.

Як перевипустити картку ПриватБанку   

На період воєнного стану термін дії усіх пластикових карток було автоматично продовжено на 30 місяців. Тому банківські картки продовжать працювати без обмежень як для оплати покупок, будь-яких послуг, так і отримання готівки. Однак у випадку, якщо термін дії картки ПриватБанку все ж спливає, то варто перевипустити картку. Це можна зробити і особисто у відділенні, і онлайн, не виходячи з дому. Як це зробити через Приват24:

  • Обрати меню "Гаманець";
  • Обрати картку, яку потрібно перевипустити;
  • Обрати "Замовити картку";
  • За необхідності оформити віртуальну Digital картку в Приват24 .

Політолог Володимир Фесенко розкриває, чому новий законопроєкт не слід називати «скандальним» та чому важливо уникати таврування. Розмова про значущість мобілізації та можливі наслідки в разі невтілення цього закону. Приєднуйтеся до перегляду для глибшого розуміння.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube